یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ - ساعت ۰:۷

وصیت‌نامه شهید محمد لنگری

در وصیت‌نامه شهد محمد لنگری آمده است: درود به رهبر كبير انقلاب كه مردم ايران را از خواب غفلت بيدار كرد، سلام بر شهيدان گلگون كفن كه با خون خودشان نهال آزادگي را آبياري كردند .
وصيت‌نامه شهيد محمد لنگري,

به گزارش عصراترک در ادامه این وصیت‌نامه آمده است: پيامم به شما اين است كه گول ضدانقلاب و منافقين كوردل را نخوريد و نگذاريد كه اين‌ها رشد كنند و لطمه به انقلاب اسلامي بزنند و خون شهداي عزيزمان از بين برود.

بنده هيچ عرضي ندارم و كمي پول دارم برايم خرج كنيد و هر چه هم باقي ماند مال پسرم مجيد، دخترم و مادرش است.

بنده اگر لياقت پيدا كردم و شهيد شدم جنازه بنده را اگر آوردند در بجنورد در معصوم‌زاده دفن كنيد و اي خواهرم كبري و اي خواهرم عذرا و اي همسر عزيزم و اي عموي مهربانم و اي پدرم هيچ زمان برايم گريه نكنيد و خوشحال باشيد و شيريني و خرما تقسيم كنيد.

بنده همسرم را قيوم خانه‌ام قرار مي‌دهم كه بچه‌هايم را بزرگ كند و اگر هم دلش خواست ازدواج كند، پدرم و يا مادرم و يا عمويم مي‌تواند قيوم خانه‌ام باشد و بچه‌هايم را بزرگ كند اين شرايط خدا و پيغمبر است.
 
بنده ۲۲ هزار تومان در بانك تجارت دارم و دو و سه تا دفترچه ديگر دارم و هر يكي ۱۰۰ تومان و ۲۰۰ تومان دارد، همسرم و پسرم مجيد و دخترم مريم را سلام مخصوص مي‌رسانم.

پدرم و مادرم با همگان و برادرم سهراب را سلام مخصوص مي‌رسانم، برادرم صادق را با خانواده دعا و سلام مخصوص مي‌كنم، عمويم ولي را با خانواده سلام مخصوص مي‌رسانم، برادرم محمد علي لنگري و خواهرم فاطمه و ابوالفضل سلام مخصوص مي‌رسانم .
ديگر تمام قوم و خويشان را از يادم رفتند و يا فراموش كردم همه را سلام مخصوص مي‌رسانم .

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک