پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - ساعت ۱۳:۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی:

تحرکات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس خراسان‌شمالی رصد می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی گفت: تحرکات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس و هواداران آنها از سوی هیات‌های بازرسی استان رصد و در صورت شناسایی تخلف به مراجع ذیصلاح قانونی معرفی می‌شوند.
تحرکات تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس خراسان‌شمالی رصد می‌شود,

به گزارش عصراترک، حسن ناهیدی در جلسه ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات از سوی هیات های نظارت به معنای صدور مجوز برای شروع تبلیغات نیست به گونه ای که هر گونه تحرکاتی از سوی این افراد و هواداران آنها تا اعلام مهلت قانونی ممنوع است.

وی افزود: اگر تحرکات تبلیغاتی زود هنگام نامزدهای انتخابات احراز شود برای برخورد به مراجع ذیصلاح قانونی معرفی خواهند شد.

ناهیدی ادامه داد: به تمامی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیه می کنیم، پایبند قانون باشند و در فضایی کاملا برابر تبلیغات خود را شروع کنند.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی خاطرنشان کرد: ظرفیت های خوبی برای تبلیغات نامزدهای انتخابات همچون حضور در دانشگاه ها و برنامه های پاسخگویی آنها به سووالات جریان های سیاسی پیش بینی شده است تا مردم بهتر با برنامه آنها آشنا شوند.

ناهیدی با تاکید بر اینکه مجریان انتخابات باید نگاه بی طرفانه داشته باشند، گفت: نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها مسوول صیانت از آرای مردم هستند و باید قانون را ملاک عمل خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: قطبی کردن جامعه و ایجاد دلسردی از ارزش های انقلاب اسلامی برنامه ای است که دشمن برای کاهش مشارکت در این رویداد سیاسی دنبال می کند.

ناهیدی افزود: دشمنان نظام اسلامی از مدت ها قبل برنامه های خود را برای ناامیدی مردم و کاهش حضور مردم در پای صندوق های رای آغاز کرده اند بنابراین مدیران باید نسبت به امید آفرینی در جامعه اهتمام جدی داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی جدای از بیان دستاوردهای امید آفرین باید مشکلات مردم را نیز بشوند و از تمامی ظرفیت ها برای برطرف کردن بهره بگیرند.

به گزارش عصراترک، ۱۹۲ نفر برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۸۵ نفر تایید صلاحیت شدند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک