جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ - ساعت ۸:۱
استاندار خراسان شمالی:

انتخابات پرشور موجب اقتدار نظام می‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: حضور پرشور در انتخابات اقتدار نظام اسلامی را در دنیا افزایش می‌دهد و موجب خنثی سازی توطئه دشمنان می‌شود.
انتخابات پرشور موجب اقتدار نظام می‌شود,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی شامگاه شنبه در دیدار با احزاب خراسان شمالی اظهار کرد: تبیین اهمیت انتخابات و دعوت مردم به حضور حماسی در پای صندوق‌های رأی از وظایفی است که احزاب باید نسبت به آن اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: این روزها دشمن از هر ترفندی برای نا امیدی مردم بهره می‌گیرد بنابراین ما باید در برابر این توطئه‌ها هوشیار باشیم و مردم را از نیت پلید دشمنان آگاه کنیم.

حسین نژاد با بیان اینکه قانون، ملاک بررسی صلاحیت داوطلبان مجلس شورای اسلامی است، گفت: هیأت نظارت بر اساس شاخص‌های قانونی اقدامات لازم را انجام می‌دهد بنابراین تأیید یا عدم احراز افراد مربوط به جریان خاصی نیست و فرصت اعتراض وجود دارد تا هیچ حقی ضایع نشود.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه آبرسانی استان، خاطرنشان کرد: با انتقال آب‌های زیرزمینی به استان، آب پشت سدها برای کشاورزی و دامداری استان استفاده خواهد شد و شاهد تحولی در حوزه آبرسانی خواهیم بود.

وی افزود: همچنین با بهره‌برداری از طرح انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی خراسان، آب هشت حلقه چاه برای مصارف استان آزاد خواهد شد و با این اقدام تراز برداشت آب زیرزمینی نیز حفظ می‌شود.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک