پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ - ساعت ۱۱:۳
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان‌شمالی خبر داد:

صدور موافقت اصولی برای ۷ طرح گردشگری در خراسان‌شمالی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان‌شمالی از صدور موافقت اصولی برای ۷ طرح گردشگری در دی ماه سال جاری در استان خراسان‌شمالی خبر داد.
صدور موافقت اصولی برای ۷ طرح گردشگری در خراسان‌شمالی,

به‌گزارش عصراترک، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، علی مستوفیان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی اظهار کرد: هفت طرح سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۹۹۰ میلیارد ریال و ایجاد زمینه اشتغال‌زایی برای ۶۷ نفر در سطح خراسان شمالی توسط کمیته فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان موافقت شد.

وی گفت: این موافقت‌نامه‌ها برای ایجاد ۴ اردوگاه‌های گردشگری، یک مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی، ۲ اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، مانه و سملقان و گرمه صادر شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی با اشاره به اهمیت حوزه گردشگری در ایجاد زمینه‌های اشتغال‌زایی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توسعه این صنعت در استان افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع روند اعطای مجوزها و موافقت‌های لازم برای ایجاد تأسیسات و مراکز گردشگری در سطح استان، همواره مورد تأکید و توجه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی بوده است.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک