شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - ساعت ۹:۴۵
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

نیروی جدید بزودی در آموزش و پرورش جذب می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش احتمالا در بهمن ماه زمان انجام شده و در اسفندماه آزمون برگزار می‌شود.
نیروی جدید بزودی در آموزش و پرورش جذب می‌شود,

ابوالقاسم اکبری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در گفتگو با عصراترک در مورد برگزاری آزمون استخدامی اظهار کرد: ثبت‌نام آزمون استخدامی احتمالا در بهمن ماه زمان انجام شده و در اسفندماه آزمون برگزار می‌شود.

اکبری با بیان اینکه پیک بازنشستگی از پنج سال پیش شروع شده است و تا دو سال آینده ادامه خواهد داشت، گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۳۲۰  نفر به عنوان ورودی‌ دانشگاه فرهنگیان جذب شدند.

وی افزود: طبق ماده ۲۸ ، ۳۲۶ نفر معلم ابتدایی و ۱۶۴ نفر سهمیه در متوسطه اول جذب شدند که از این تعداد بالغ بر ۴۵۰ نفر در مقطع ابتدایی، دبیری، هنرآموزی، عشایر و حتی استثنایی، توانستیم ردیف استخدامی بگیریم. 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه در سال‌های گذشته نهایتا ۵۰ نفر سهمیه متعهدین خدمت نصیب استان می‌شد، عنوان کرد: خوشبختانه سال گذشته۵۶۶ نفر سهمیه متعهدین خدمت جذب استان شدند.

اکبری افزود: امسال رایزنی با وزرات آموزش و پرورش برای جذب در حوزه‌های  پرورشی، مشاوره، نیروهای خدماتی و سرایدار انجام شد.

وی اظهار کرد: نگاه ما این است که معلمین پرتلاش، توانمند و متهعد در طراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم همچنین درنظر داریم بحث معلمین استان را در حوزه های مختلف پوشش دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان اینکه سال گذشته بیش از یک هزار نفر جذب آموزش و پرورش شده‌اند، گفت: در دو سال گذشته در ماده ۲۸، ۸۰۰ نفر معلم جذب شد.

اکبری در پایان خاطرنشان کرد: فرزندانی که پدر و مادر آن‌ها فرهنگی هستند تا زمانی‌که قانون برای استخدامی فرزندان فرهنگیان مطرح نشود نمی‌توان اعمال نظری انجام داد.

انتهای خبر/دهقانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک