شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ - ساعت ۱۴:۲
فرماندار شهرستان قوچان:

۲۵ داوطلب انتخابات مجلس فاروج و قوچان تأیید شدند

فرماندار شهرستان قوچان گفت: صلاحیت ۲۵ نفر از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فاروج و قوچان در مرحله هیأت نظارت استانی تأیید شد.
۲۵ داوطلب انتخابات مجلس فاروج و قوچان تأیید شدند,

به گزارش صبح فاروج؛ عباسعلی صفایی، فرماندار شهرستان قوچان گفت: در مرحله بررسی صلاحیت کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برای حوزه انتخابیه فاروج و قوچان صلاحیت ۵۴ نفر مورد بررسی قرار گرفت که ۲۵ نفر تأیید و مابقی عدم تأیید یا عدم احراز صلاحیت شدند.

وی با اشاره به اینکه ۶ نفر از عدم ‌تأیید صلاحیت‌ها مراجعه‌ای برای بررسی و اعتراض نداشتند، افزود: پس از بررسی صلاحیت ۴۸ نفر از داوطلبان انتخاباتی از حوزه انتخابیه فاروج و قوچان در هیأت نظارت استان، صلاحیت ۲۵ نفر تأیید، ۲ نفر عدم احراز و ۲۱ نفر هم صلاحیتشان تأیید نشده است.

صفایی از رشد ۲ برابری تأییدشدگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه نسبت به انتخابات دوره یازدهم خبر داد و تصریح کرد: احتمال تغییر حوزه برای برخی از داوطلبان وجود دارد که تا ۱۵ روز مانده به‌روز رأی‌گیری می‌توانند برای یک نوبت درخواست تغییر حوزه انتخابیه دهند.

انتهای پیام/.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک