شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ - ساعت ۹:۳۵
رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد:

حاج‌قاسم همچون یک سرباز در میدان حضور داشت

رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد گفت: سردار سلیمانی همچون یک سرباز در میدان حضور داشت و یکی از دلایل موفقیتش در امورات حضور و مدیریت در صحنه‌های مختلف بوده است.
 حاج‌قاسم همچون یک سرباز در میدان حضور داشت,

محبوبه معین مقدس، رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصر اترک دررابطه‌با چهارمین سالروز شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج‌قاسم سلیمانی فارغ از مقام سیاسی و نظامی که داشت همیشه در بین و کنار مردم حضور مستمری داشت.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی در شرایط خاصی همچون سیل و زلزله و سایر اتفاقاتی که رقم می‌خورد از نزدیک حضور پیدا می‌کرد و همراه مردم می‌شد و هیچ‌گاه جایگاهی که داشت مانع از این حضورها نمی‌شد.

رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد خاطرنشان کرد: حضور سردار سلیمانی در کنار مردم باعث شده بود که حاج‌قاسم، به‌عنوان سردار دل‌ها در بین مردم جا داشته باشد.

معین مقدس یکی از مهم‌ترین شاخص‌های مدیریت حاج‌قاسم را حضور مستقیم در صحنه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: عده‌ای از مدیران پشت میز می‌نشینند و دستور می‌دهند و از نزدیک در جریان اتفاقات و کاستی‌ها قرار نمی‌گیرند و هیچ نظارتی بر موضوعات ندارند.

این مسئول یادآور شد: این در حالی است که سردار سلیمانی همچون یک سرباز در میدان حضور داشت و یکی از دلایل موفقیتش در امور حضور و مدیریت در صحنه‌های مختلف بوده است.

رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد خاطرنشان کرد: حاج‌قاسم با ازبین‌بردن داعش که باعث ناامنی در منطقه و کشور ایران شده بود، کمک کرد که بتواند با جبهه مقاومت رابطه قوی‌تری برقرار کند و این ارتباط با شهادت سردار نه‌تنها متوقف نشد؛ بلکه با جدیت بیشتری دنبال شد.

معین مقدس ابراز داشت: همچنین با بهبود رابطه با جبهه مقاومت به ایجاد روابط اقتصادی بین این جبهه و همچنین کشورهای اسلامی و کشورهایی همچون چین و روسیه کمک بزرگی کرد و گام‌های موفقی برداشته شد.

رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد گفت: متأسفانه منفعت استکبار در ایجاد فتنه و جنگ در منطقه است و تلاش دشمن بر این است که کشور ایران نتواند در منطقه پیشرفتی داشته باشد و مانع پیشرفت مسلمانان می‌شوند.

 

  انتهای خبر/ رحمانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک