چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۱/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ - ساعت ۹:۳۹
سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان خبر داد:

تایید صلاحیت ۸۵ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در خراسان‌شمالی

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان شمالی گفت: ۸۵ داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان در هیات های نظارت تایید صلاحیت شدند و از طریق فرمانداری ها این موضوع به آنها ابلاغ شد.
تایید صلاحیت ۸۵ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس در خراسان‌شمالی,

به گزارش عصراترک، عابدین عابدی مقدم، سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان شمالی روز شنبه در گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهارکرد: ۱۹۲ نفر برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان شمالی ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۸۵ نفر تایید صلاحیت شدند.

وی افزود: از این تعداد؛ ۵۴ داوطلب در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم، ۱۴ داوطلب در حوزه انتخابیه شیروان و ۱۷ داوطلب در حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد تایید صلاحیت شدند.

عابدی مقدم ادامه داد: صلاحیت ۸۲ نفر از داوطلبان تایید نشد و ۹ نفر نیز عدم احراز صلاحیت شدند.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات خراسان شمالی گفت: ۱۶ نفر از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان نیز شرایط ثبت نام نداشتند.

وی یادآور شد: آن دسته از داوطلبانی که صلاحیت آنها احراز نشده از ۱۷ دی ماه به مدت سه روز فرصت دارند تا اعتراض خود را در سامانه اعلامی شورای نگهبان ثبت کنند.

انتهای خبر/ف

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک