پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ - ساعت ۷:۱

روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند

علما و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی با صدور بیانه‌ای اقدام تروریستی کرمان را محکوم کرده و خواستار شناسایی و مجازات عاملان شدند.
روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند ,

به گزارش عصراترک در پی حادثه خونین و تروریستی کرمان در آستانه برگزاری چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، امامان جمعه، ائمه جماعت مساجد، مدیران و مدرسین مدارس علمیه اهل تسنن استان  ضمن محکوم کردن این عمل بزدلانه و عرض تسلیت به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت ایران خواستار شناسایی و  مجازات سنگین برای  مسببان آن، توسط نیروهای امنیتی در وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده‌اند.

در پیام جامعه روحانیون اهل سنت استان آماده است: ریختن خون پاک برادران و خواهران ما که امروز برای نشان دادن ارادت قلبی و باطنی خود به سردار دل‌ها در  مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار شهدای کرمان گردهم آمده بودند، باعث نمایان شدن چهره واقعی تروریست‌ها و حامیان گروه‌های تروریستی به خصوص استکبار جهانی و اسرائیل غاصب در جهان شد.

ما علما و روحانیون اهل تسنن خراسان شمالی ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و جنایتکارانه، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، رئیس جمهور  و خانوداه معظم شهدا و آحاد مردم ایران اسلامی تسلیت عرض کرده و ضمن آرزوی شفای عاجل برای بازماندگان این حادثه از درگاه احدیت، از نیروهای امنیتی به ویژه وزارت اطلاعات و  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواستار شناسایی هرچه زودتر و اشد مجازات برای آمرین و عاملین این حادثه ناجوانمردانه هستیم.
من الله توفیق
سیزدهم دیماه ۱۴۰۲

الحاج گلدی آخوند کمالی و الحاج خالمحمد آخوند سرفراز

انتهای خبر /

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک