یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۷/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ساعت ۲۰:۵۶
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

سردار سلیمانی با ایجاد جبهه مقاومت مقابل داعش ایستاد

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد گفت: اراده و انگیزه بالای شهید سلیمانی باعث شد با ایجاد جبهه مقاومت در خاورمیانه در مقابل داعش و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی بایستد.
سردار سلیمانی با ایجاد جبهه مقاومت مقابل داعش ایستاد,خراسان شمالی+بجنورد+حجت الاسلام نوری+سردار سلیمانی+شهید سلیمانی+جبهه مقاومت

به گزارش عصراترک، حجت‌الاسلام رضا نوری امام‌جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در آیین بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با اشاره به جایگاه رفیع حضرت زهرا(س)، آیت‌الله مصباح یزدی و سردار سلیمانی، اظهار کرد: ویژگی شاخص و مشترک دراین سه بزرگوار ولایت‌مداری آنها است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از ولایت همان حمایت از دین و عقیده است، افزود: افرادی در طول تاریخ مانند ابوطالب، حضرت خدیجه(س) و حضرت زهرا(س) بودند که تمام زندگی آنها در راستای ولایت بود.

حجت‌الاسلام نوری از شهید سلیمانی به‌عنوان مالک‌اشتر انقلاب یاد کرد و عنوان کرد: سردار سلیمانی ۴۰ سال اسلحه به دست در دفاع از نظام و کشور ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: اراده و انگیزه بالای شهید سلیمانی باعث شد با ایجاد جبهه مقاومت در خاورمیانه در مقابل داعش و زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی بایستد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: اقدام شهید سلیمانی برای آوردن روسیه در جنگ با داعش به‌اندازه‌ای بود که از عهده  سیاستمداران داخل کشور برنمی‌آمد.

وی گفت: زمانی فلسطینیان در مقابل رژیم صهیونیستی با سنگ می‌جنگیدند؛ اما شهید سلیمانی این انگیزه را به جبهه حماس داد تا با ساخت موشک در مقابل اسرائیل ایستادگی کنند.

انتهای خبر/ی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک