شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۱۰ - ساعت ۹:۹
استاندار خراسان شمالی:

واگذاری زمین‌های طرح جوانی جمعیت تعیین تکلیف شود

استاندار خراسان شمالی گفت: روند واگذاری زمین به خانوارهای واجد شرایط طرح جوانی جمعیت در استان به‌سرعت تعیین تکلیف شود.
واگذاری زمین‌های طرح جوانی جمعیت تعیین تکلیف شود,

به گزارش عصر اترک، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی در جلسه ستاد جوانی جمعیت و حمایت از خانواده،  با اشاره به اینکه واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت یکی از مشوق‌های دولت برای خانوارهای واجد شرایط است، افزود: خانواده‌های مشمول زیادی در انتظار دریافت زمین رایگان جوانی جمعیت هستند که باید با بررسی کارشناسی و با پالایش اطلاعات زمین‌های قابل‌واگذاری به آنها در هر شهرستان تعیین شود.

حسین‌نژاد اضافه کرد: با هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها باید طبق قانون اهتمام و توجه ویژه به تحقق اجرای قانون جوانی جمعیت داشته باشند و در حقیقت نقش و وظیفه خود را در زمینه اجرای قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری ایفا کنند.

 وی بر ضرورت اطلاع‌رسانی شفاف از مشوق‌های موجود در قانون، برای فرزندآوری تأکید کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت‌های مختلف مشوق‌های پیش‌بینی‌شده در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برای فرزندآوری در جامعه اطلاع‌رسانی شود.

استاندار خراسان شمالی با تأکید بر سرعت‌بخشیدن بانک‌ها در پرداخت وام فرزندآوری و ازدواج، تأکید کرد: با تسریع در پرداخت وام فرزندآوری و ازدواج، متقاضیان در صف دریافت تسهیلات، به صفر برسد.

حسین‌نژاد با بیان اینکه پرداخت وام‌های تکلیفی همچون وام ازدواج و فرزندآوری وظیفه بانک‌ها است، اظهار داشت: هیچ‌گونه کوتاهی و کم‌کاری و بهانه در این امر پذیرفته نیست و باید پرداخت وام به متقاضیان در صف دریافت تسهیلات تعیین تکلیف شود.

وی افزود: از مهم‌ترین هدف‌گذاری‌های طرح جوانی جمعیت در جهت پویایی و جوانی جمعیت و تعالی نیروی انسانی فعال و مولد در آینده و استحکام‌بخشی به‌نظام است.
 

انتهای خبر/ا

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک