شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ساعت ۱۰:۴۸
فرمانده انتظامی شهرستان فاروج:

باند سارقان حرفه‌ای روستاهای فاروج متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت: اعضای باند ۴ نفره سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار که از روستاهای شهرستان اقدام به سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.
باند سارقان حرفه‌ای روستاهای فاروج متلاشی شد ,

به گزارش صبح فاروج به نقل از روابط عمومی انتظامی فاروج، علیرضا پوربه فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل و سیم و کابل مخابرات در چند روستای شهرستان فاروج، دایره تجسس کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند سارقان را شناسایی کنند، افزود: سارقان که اعضای یک باند ۴ نفره بودند طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی فاروج با بیان اینکه از مخفیگاه سارقان مقداری از اموال مسروقه کشف شد، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به ۴ فقره سرقت منزل و سیم و کابل مخابرات در سطح روستاهای اطراف شهرستان اعتراف کردند.

پوربه در پایان با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها بکار گرفته، خاطرنشان کرد: این سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و ۲ نفر از آنان روانه زندان شدند.

 

انتهای پیام/م. شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک