شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ - ساعت ۷:۱
تا پایان سال جاری؛

۱۳ نقطه پرحادثه جاده‌ای خراسان شمالی ایمن‌سازی می‌شوند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۱۳ نقطه از ۱۶ نقطه پرحادثه جاده‌ای استان، تا پایان امسال رفع خطر و ایمن‌سازی می شوند.
۱۳ نقطه پرحادثه جاده‌ای خراسان شمالی ایمن‌سازی می‌شوند,

محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی در گفتگو با عصراترک اظهار کرد: سال گذشته، در کمیسیون ایمنی راه‌های کشور، ۱۶ نقطه پرحادثه جاده‌ای در خراسان شمالی بررسی، مصوب و به استان ابلاغ شد.

مشتری گفت: برای رفع خطر این ۱۳ نقطه پرحادثه جاده‌ای استان پیمان‌کار انتخاب شده است که تا پایان سال جاری این نقاط رفع خطر و ایمن‌سازی می‌شوند.

وی در ادامه به راه‌های روستایی نیز اشاره و عنوان کرد: تاکنون در استان دو هزار و ۱۹۲ کیلومتر از طول راه‌های روستایی آسفالت شده‌ است و هنوز می‌بایست دو هزار و ۱۹۱ کیلومتر دیگر از طول راه‌های روستایی استان آسفالت شوند.

این مسئول یادآور شد: در حال حاضر ۵۵.۱ درصد از طول راه‌های روستایی در کشور آسفالت شده اند که این امر در استان ۴۷.۴ درصد است.

وی در ادامه بیان کرد: از سال گذشته تاکنون انجام آسفالت بیش از ۲۶۵ کیلومتر از طول راه روستایی استان به ارزش ۴۷۹ میلیارد تومان در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

مشتری اعلام کرد: در حال حاضر۳۰ کیلومتر راه روستایی استان آماده آسفالت شده است که در صورت مساعد شدن وضعیت جوی هوا و اختصاص قیر، تا پایان امسال آسفالت آن انجام می‌شود.

در عین حال، وی خاطر نشان کرد: طی هشت ماهه امسال بیش از ۱۸۹ کیلومتر از راه‌های شریانی استان مرمت، بهسازی و روکش حفاظتی شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی در بخش دیگری از سخن خود به سرقت تابلوهای علائم نصب شده در جاده‌های استان نیز اشاره و اظهار کرد: اخیرا صفحات تابلوهای علائم محورهای اسفراین و سنخواست به سرقت رفته اند.

وی همچنین از سرقت ۶ ترانس برق که تامین کننده روشنایی جاده‌ای در استان بوده‌اند نیز خبر داد و گفت: این امر اخیرا اتفاق افتاده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی تصریح کرد: این نوع سرقت‌ها موجب افزایش تصادفات جاده‌ای خواهند شد.

مشتری یادآور شد: سارقان دستگیر شده‌اند با این وجود، عاملان اصلی بر ترغیب سرقت ترانس‌های برق که خارج استانی هستند هنوز شناسایی نشده‌اند.

انتهای خبر/قهرمانی

 

 

 

 

 

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک