جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ - ساعت ۱۲:۵۱
معاون فرهنگی و امور جوانان خرسان‌شمالی خبرداد:

رتبه ۲۹ خراسان‌شمالی در پرداخت تسهیلات ازدواج

معاون فرهنگی و امور جوانان خرسان‌شمالی گفت: برابر جواب اعلامی بانک مرکزی، خراسان‌شمالی رتبه ۲۹ را بین استان‌های کشور داراست و استان ایلام، تهران و یزد در رتبه‌های اول تا سوم کشور در ارائه تسهیلات ازدواج جوانان هستند.
رتبه ۲۹ خراسان‌شمالی در پرداخت تسهیلات ازدواج,

به گزارش عصراترک، به نقل از فارس ایمان فیروزه، معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان‌شمالی اظهارکرد: با توجه به گزارش بانک مرکزی در خصوص آمار عملکرد بند الف تبصره ۱۶ سال ۱۴۰۲ آمار تسهیلات ازدواج از ابتدای سال جاری، تا پایان آبان ماه ۱۴۰۲ تعداد ۶ هزار و ۸۵۱ نفر از زوج‌های جوان خراسان‌شمالی در صف انتظار تسهیلات ازدواج می‌باشند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه تعداد ۸ هزار و ۵۹۰ نفر به مبلغ هفده هزار و هشتصد و هشتاد و هشت میلیارد و ششصد و سی میلیون ریال تسهیلات ازدواج را دریافت کردند.

معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان‌شمالی افزود: تعداد کل متقاضیان ۱۵ هزار و ۴۴۱ نفر هستند که تعداد ۶ هزار و ۸۵۱ نفر هم در نوبت تسهیلات ازدواج قراردارند.

وی بیان داشت: برابر جدول اعلامی بانک مرکزی، خراسان‌شمالی رتبه ۲۹ را بین استان‌های کشور داراست و استان ایلام، تهران و یزد در رتبه‌های اول تا سوم کشور در ارائه تسهیلات ازدواج جوانان هستند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک