شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ - ساعت ۱۳:۱۴
رئیس امور آب، کشاورزی و منابع طبیعی سازمان برنامه و بودجه:  

انتقال آب پلنگ دره به بجنورد تا پایان سال ۱۴۰۳ انجام خواهد شد 

استاندار خراسان شمالی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خراسان شمالی امروز با رئیس امور آب، کشاورزی و منابع طبیعی سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار و مذاکره کردند.  
انتقال آب پلنگ دره به بجنورد تا پایان سال ۱۴۰۳ انجام خواهد شد ,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی،در این دیدار وضعیت آبی استان تشریح و در خواست حمایت‌های بودجه‌ای از پروژه‌های استان شد.  
استاندار خراسان شمالی و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در این دیدار، انتقال آب سرانی به داخل استان و انتقال آب پلنگ دره به بجنورد را از مهمترین پروژه‌های آبی استان خواندند و خواستار آغاز و تکمیل این پروژه‌ها شدند.  
محمد ابراهیم نیا، رئیس امور آب، کشاورزی و منابع طبیعی سازمان برنامه و بودجه نیز پس از استماع توضیحات، گفت: تامین اعتبار پروژه انتقال آب سرانی که مجوز کمیسیون ماده ۲۳ آن صادر شده است در اولویت تامین اعتبار خواهد بود.
وی افزود: تلاش می‌شود در راستای تامین منابع اعتبار پایدار برای این پروژه، در لایحه ۱۴۰۳ پروژه انتقال آب سرانی در جداول پیوست قانون بودجه باشد.  
ابراهیم نیا همچنین در خصوص انتقال آب پلنگ دره به بجنورد نیز گفت: با عنایت به توجه ویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در اتمام پروژه‌های نیمه تمام با قابلیت افتتاح و بهره برداری تا پایان ۱۴۰۳، تلاش می‌شود منابع مورد نیاز این پروژه در اولویت تامین باشد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک