دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۹ - ساعت ۱۲:۱۴
فرمانده انتظامی جاجرم خبر داد:

کاهش ۱۰ درصدی سرقت‌ها در جاجرم

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از کاهش ۱۰ درصدی سرقت‌ها در این شهرستان خبر داد.
 کاهش ۱۰ درصدی سرقت‌ها در جاجرم,

به گزارش پایگاه‌خبری‌جاجرم، سرهنگ رضا قندی، فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت‌های انتظامی در زمینه‌های مختلف و عهده‌دار بودن مسئولیت خطیر برقراری نظم و امنیت شهروندان، مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌های پلیس شهرستان را در درجه نخست انجام اقدامات پیشگیرانه از وقوع جرائم بر مبنای همکاری و تعامل با مردم اعلام کرد. 

وی کاهش ۱۰ درصدی وقوع و کشف ۵۱ درصدی کشف انواع سرقت‌ها را نسبت به مدت مشابه سال قبل در شهرستان نشانه بارز تعامل مردم با پلیس برشمرد و خاطرنشان کرد: امنیت یک نیاز همگانی و مستلزم مشارکت همگان است و این موضوع از اولویت‌های مهم در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در انتظامی کشور است. 

فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم تصریح کرد: پیشگیری اجتماعی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در سال‌های اخیر به طور جدی در دستور کار قرار گرفته و به طور قطع اگر پیشگیری اجتماعی در جامعه محقق شود بسیاری از جرائم و معضلات و آسیب‌های اجتماعی که ناشی از عدم آگاهی شهروندان در جامعه است به حداقل خواهد رسید. 

وی گفت: امیدواریم سال به سال با افزایش پیشگیری اجتماعی شاهد کاهش بیش از پیش وقوعات سرقت در شهرستان باشیم.

فرمانده انتظامی جاجرم در پایان از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک را با شماره ۱۱۰ در میان گذاشته و پلیس را در تامین امنیت یاری دهند.

انتهای خبر/م

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک