جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۱۰ - ساعت ۱۷:۴۷
مسئول گروه جهادی شهید جلالی شیروان خبر داد:

اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های کم برخوردار

مسئول گروه جهادی شهید جلالی شیروان گفت: ۲۰۰ بسته معیشتی و لوازم التحریر با ارزش دو میلیارد ریال به خانواده‌های کم برخوردار این شهرستان خبر داد.
اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های کم برخوردار ,

به گزارش عصراترک، به نقل از فارس حمید نوروززاده مسئول گروه جهادی شهید جلالی شیروان اظهار کرد: مهمترین فعالیت گروه درحوزه تهیه اقلام حمایتی و معیشتی برای خانواده‌های نیازمند است.

وی گفت: با حمایت خیرین و اعضای گروه جهادی در طول یک سال اخیر، تعداد ۱۵ بخاری برای خانواده‌های کم برخوردار تهیه شده است.

مسئول گروه جهادی شهید جلالی شیروان افزود: علاوه بر آن وسایل منزل از جمله اجاق گاز، تلویزیون، میز تلویزیون و چرخ خیاطی به ولی نعمتان انقلاب تحویل شده است.

نوروززاده تصریح کرد: تاکنون گوشت گرم ۳ راس گوسفند، ۲۰ قوطی شیر خشک برای نوزادان بدسرپرست، ۵۰ بسته انواع میوه نیز به ارزش ۲ میلیارد ریال برای خانواده های تحت پوشش گروه تهیه شده است.

مسئول گروه جهادی شهید جلالی بیان کرد: به لطف خدا و کمک‌های خیرین ۲ نفر زندانی جرائم غیر عمد آزاد و به آغوش گرم خانواده های خود بازگشتند.

نوروززاده با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این مرکز خاطرنشان کرد: نصب و ساخت بنرهای تبلیغاتی، فرهنگی و مذهبی در مناسبت‌های ملی مذهبی از دیگر اقدامات این مرکز است.

شایان ذکر است، گروه جهادی شهید جلالی وابسته به گردان پنجم امام حسین (ع) شیروان، مزین به نام پاسدار شهید سیدعلی جلالی اهل روستای رضاآباد شرقی این شهرستان است که در چهارم فروردین ماه ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک