دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۹ - ساعت ۷:۲
معاون اقتصادی استاندار:

تولیدی‌های خراسان شمالی از راهکارهای تامین مالی غیربانکی استفاده کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: تولیدکنندگان و مدیران استانی نسبت به توسعه سایر راهکارهای تامین مالی غیر بانکی توجه داشته باشند.
 تولیدی‌های خراسان شمالی از راهکارهای تامین مالی غیربانکی استفاده کنند   ,


ناصر فخر موحدی، معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک تاکید کرد: نهادها و دستگاه‌های متولی در حوزه اقتصادی استان‌ نسبت به آموزش و آشنایی بیشتر تولیدکنندگان با سایر ابزارهای تامین مالی غیر بانکی توجه داشته باشند.
فخر موحدی افزود: استفاده از سایر ظرفیت‌ها، بازاریابی، جذب سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها در تولید و صادرات و روش‌های متعدد براساس نوع و شرایط هر یک از طرح‌های تولید از جمله راهکارهایی برای گره‌گشایی از مشکل تولیدکنندگان است.
وی در خصوص اهمیت نظارت بر اثربخشی تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: بررسی و نظارت بر اثرگذاری مناسب تسهیلات اعطایی برای تولیدکنندگان و تحقق اهداف اشتغالزایی و تولیدی، مساله مهمی است تا شاهد خروجی‌های مطلوب پروژه‌ها باشیم.
 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی از مدیران استانی خواست تا بازدید‌های دوره‌ای از روند تولید و پیشرفت طرح‌های تولیدی در استان داشته باشند. 
فخر موحدی اضافه کرد: علاوه بر حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان، در خصوص طرح‌هایی که در سال‌های گذشته تسهیلات به آنها پرداخت شده، بازپرداخت تسهیلات و بازگشت ارزش افزوده این واحدها به استان توجه داشته باشند.
وی تاکید کرد: دستگاه‌ها نظارت بیشتر بر طرح‌های تولیدی داشته باشند و تولیدکنندگان نیز با کار کارشناسی و تدابیر و دقت لازم در این مسیر قدم بردارند تا دچار مشکل نشوند چراکه طرح‌های تولیدی بدون توجیه اقتصادی هم برای تولیدکننده و هم برای استان بار منفی خواهد داشت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه هیچ تولیدکننده‌ای را در مسیر تولید استان تنها نخواهیم گذاشت و استاندار نیز همواره بر این موضوع تاکید دارند، عنوان کرد: تولیدکنندگان نیز با ایجاد ارزش افزوده، ایجاد حساب در بانک‌های استان و آوردن گردش مالی حساب‌های خود به استان برای حمایت از توسعه و رونق استان تاثیرگذار باشند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک