دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ - ساعت ۷:۱
 معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خبر داد:

جابه‌جایی یک میلیون مسافر با ناوگان عمومی خراسان شمالی

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: یک میلیون و ۲۲۷ هزار مسافر طی هشت ماه امسال با ناوگان حمل‌ونقل عمومی خراسان شمالی جابه‌جا شدند.
جابه‌جایی یک میلیون مسافر با ناوگان عمومی خراسان شمالی,

به گزارش عصر اترک به نقل از روابط‌عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، سعید سبحانی با اشاره به افزایش ۱۸.۲ درصدی جابه‌جایی مسافران نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: در این بازه زمانی، ۱۶۲ هزار و ۳۹۹ سفر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در داخل و خارج استان انجام شده که در مقایسه با سال قبل تغییری نکرده است.

وی ادامه داد: سفر ۸۱۶ هزار و ۷۵۵ مسافر (۶۶.۵ درصد) درون‌استانی و سفر ۴۱۰ هزار و ۳۲۷ مسافر ( ۳۴.۵ درصد) برون‌استانی بوده است.

این مسئول بیان داشت: ۴۱.۵ درصد از سفرها طی این مدت با مینی‌بوس، ۲۹.۵ درصد توسط سواری کرایه عمومی و ۲۹ درصد با اتوبوس انجام شد.

این مسئول، بیشترین مقاصد خارج استانی مسافران را مشهد، تهران و البرز ذکر کرد و ادامه داد: ۳۸ شرکت مسافری با هزار و ۳۴۴ راننده و ۸۵۳ دستگاه ناوگان اتوبوس، مینی‌بوس و سواری کرایه عمومی در بخش حمل‌ونقل عمومی خراسان شمالی مشغول فعالیت هستند.

انتهای خبر/ ر

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک