جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۶ - ساعت ۱۹:۴۶

ارتفاعات خراسان‌شمالی سپید‌پوش می‌شود

مدیرکل هواشناسی خراسان‌شمالی با اشاره به صدور هشدار نارنجی هواشناسی گفت: فعالیت سامانه بارشی که از سه‌شنبه وارد استان می‌شود، تقویت شده و بارش برف و وزش باد قابل پیش‌بینی است.
ارتفاعات خراسان‌شمالی سپید‌پوش می‌شود,

به گزارش عصراترک، به نقل از مهر نوربخش داداشی با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی اظهار کرد: با تقویت فعالیت سامانه بارشی، وزش باد لحظه‌ای شدید در پاره‌ای نقاط همراه با گردوخاک، بارش باران در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق، در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف و مه قابل پیش‌بینی است.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی تصریح کرد: زمان آغاز فعالیت این سامانه از سه‌شنبه تا چهارشنبه خواهد بود.

وی در ادامه افزود: منطقه اثر این سامانه مرکز، غرب و شمال خراسان شمالی، شامل شهرستان‌های راز و جرگلان، مانه، سملقان و بخش‌هایی از بجنورد، شمال شهرستان‌های گرمه و جاجرم و شمال شیروان خواهد بود.

داداشی بیان کرد: آسیب به سازه‌های موقت، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و کاهش ۶ تا ۴ درجه‌ای دما طی روز سه‌شنبه تا صبح پنج شنبه اثرات مخاطره‌ای فعالیت این سامانه در خراسان شمالی خواهد بود.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک