جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ - ساعت ۱۹:۲۲

سپاه خراسان‌شمالی آماده سرمایه‌گذاری در طرح‌های دانش بنیان است

معاون هماهنگ کننده سپاه خراسان‌شمالی گفت: سپاه خراسان‌شمالی آماده سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی در طرح‌های دانش بنیان است.
سپاه خراسان‌شمالی آماده سرمایه‌گذاری در طرح‌های دانش بنیان است,

به گزارش عصراترک، به نقل از تسنیم سرهنگ عین‌الله حاتمی با اشاره به خدمات سپاه پاسداران در استان محروم خراسان شمالی، اظهار داشت: سپاه در عرصه‌های دفاعی، امنیتی، خدماتی، فرهنگی، عمرانی و آموزشی وارد میدان کار در استان شده و به مردم خدمات رسانی می‌کند.

وی افزود: در استان خراسان شمالی ۳۵۰ هزار بسیجی با عضویت ثبت شده داریم که این افراد در پایگاه‌ها نام نویسی کردند و در ۲۲ قشر سازماندهی شده‌اند. اقشار مختلف در بسیج حضور دارند و فعالیت می‌کنند و علت این قشربندی وجود فرصت عظیم جوانان دانشگاهی استان است.

معاون هماهنگ کنننده سپاه خراسان شمالی گفت: هر جا مشکل و نیازی در استان وجود داشته باشد، بسیج با تمام توان وارد میدان خواهد شد. در حوزه امنیت و دفاعی به عنوان یک پایه مهم پیشرفت، در قالب گردان‌های مختلف بسیجیان برای تامین امنیت اقدام می‌کنند. گردان‌های امام حسین(ع) استان هم اینک در جنوب شرق کشور در حال تامین امنیت ایران اسلامی هستند.

حاتمی ادامه داد: در حوزه تعلیم و تربیت بسیجیان فرهنگی و دانش‌آموز استان با قوت در حال فعالیت هستند. بخش دیگری از توان بسیجیان استان نیز صرف اشتغال آفرینی پایدار و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان شده است. تمام نخبگان استان می‌توانند طرح‌های دانش‌بنیان خود را برای حمایت سپاه حضرت جوادالائمه ارائه دهند تا ایده آنان به طرح و در صورت تجاری‌سازی به این مرحله برسد.

وی تصریح کرد: در قالب بنیاد تعاون بسیج آماده سرمایه‌گذاری طرح‌های نخبگان برای تجاری‌سازی هستیم که دستگاه ذخیره انرژی و شرکت دانش‌بنیان آن نمونه‌ای خوب در استان است که 50 نفر اشتغال‌آفرینی و صادرات خارجی داشته است.

معاون هماهنگ کنننده سپاه خراسان شمالی گفت: طرح پشم تا فرش یکی دیگر از طرح‌های سپاه استان برای حمایت از فرش‌بافان استان است تا فرش استان به مرحله فروش و صادرات برسد. همچنین در حوزه محرومیت‌زدایی و سازندگی نیز با تمام توان وارد شده و از بخش‌های مختلف جامعه در این زمینه حمایت خواهیم کرد. توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی، ۲۵ سری جهیزیه، ۱۴ سری بسته ورزشی در روستاهای استان از اتفاقاتی است که به صورت مستمر انجام می‌شود

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک