شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ - ساعت ۱۲:۵۲
مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی :

اشرافیت نداشتن به فضای مجازی عامل تشدیدکننده اغتشاشات سال گذشته بود

مسئول سازمان بسیج مهندسین كشاورزی و منابع طبیعی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: متأسفانه ضعف اشرافیت نسبت به فضای اینترنت و دسترسی آسان و بدون ضابطه جامعه به این خدمات منجر به آسیب و خسارات جبران‌ناپذیر و عاملی برای شروع اغتشاش بود.
اشرافیت نداشتن به فضای مجازی عامل تشدیدکننده اغتشاشات سال گذشته بود,

زکریا محمد یاران، مسئول سازمان بسیج مهندسین كشاورزی و منابع طبیعی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: تکنیک اصلی زنده نگه‌داشتن اغتشاشات در فضای مجازی سال گذشته استفاده از بستر پلتفرم‌های خارجی با استفاده از محتواهای تأثیرگذار است.

 

محمد یاران افزود: متأسفانه ضعف اشرافیت نسبت به فضای اینترنت و دسترسی آسان و بدون ضابطه جامعه به این خدمات منجر به آسیب و خسارات جبران‌ناپذیری شد.

 

این مسئول تأکید کرد: اگر این فضا مدیریت و کنترل و نظارت نشود، چشم‌باز می‌کنیم و با یک فاجعه روبرو می‌شویم.

 وی افزود: در زمان اغتشاشات سال گذشته ظرفیت فمینیسم در جامعه بسیار رشد کرده و همچنین تأثیرگذاری بسیارفضای مجازی در جهت جریان‌سازی و القا به مخاطب درخصوص محرومیت زنان از بسیاری از فعالیت‌ها و ظلم نظام جمهوری اسلامی به این قشر  منجر به شعله‌ورشدن آتش اغتشاشات شد.

 

 یاران تأثیرگذاری فضای مجازی، روایتگری‌های نادرست و اثرگذار، سازماندهی‌های مناسب در سطح تمامی شهرستان‌ها به لحاظ ساختار نیروی انسانی قوی، هزینه مالی گسترده، شرایط اقتصادی جامعه، آمارسازی غیرواقعی در حوزه اقتصادی و شرایط جامعه، پای‌کار آمدن سلبریتی‌های کشور و استان از جمله عوامل تأثیرگذار در اغتشاشات سال گذشته بود.

 

وی همچنین روایتگری نادرست از شرایط اجتماعی و اقتصادی جامعه توسط افراد اثرگذار و معاندین و توجه ویژه به نوجوانان باتوجه‌به ذهنیت خالی از شرایط گذشته قبل انقلاب را باعث در دام افتادن بسیاری از نوجوانان و جوانان شد.

 

انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک