دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۶۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۵ - ساعت ۸:۲۸
معاون استاندار خراسان‌ شمالی:

کنترل کیفی مصالح ساختمانی در خراسان شمالی تشدید شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: کنترل کیفی مصالح ساختمانی در استان باید با هدف پیشگیری از استفاده مصالح غیراستاندارد در صنعت ساختمان‌‌سازی تشدید شود.
کنترل کیفی مصالح ساختمانی در خراسان شمالی تشدید شود,خراسان شمالی+بجنورد+کنترل کیفی+مصالح ساختمانی+مهدی رشیدی

به گزارش عصر‌اترک به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، مهدی رشیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی، در جلسه شورای فنی خراسان شمالی اظهار کرد: محصول نهایی واحد تولیدی باید زمانی به بازار ارائه شود که دستگاه‌های اداره کل استاندارد، راه و شهرسازی و نظام مهندسی ساختمان بر آن محصول نظارت دقیق داشته باشند. 

وی افزود: همچنین نمونه‌های مختلف محصول تولیدی باید برداشت و به آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت مصالح ساختمانی برای تطابق با استانداردهای لازم ارائه شود. 

رشیدی با بیان اینکه آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت مصالح ساختمانی باید الزامات استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵ را دریافت کنند، گفت: آزمایشگاه‌های فعال در حوزه مصالح ساختمانی استان ارزیابی و بر اساس الزامات استاندارد، تأیید صلاحیت شوند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: سازمان ملی استاندارد تنها مرجع رسمی برای اعتبار بخشی و تایید صلاحیت تمام نهادهای ارزیابی انطباق نظیر آزمایشگاه‌های آزمون و برسنجی است. 

رشیدی خاطرنشان کرد: جدای از دستگاه‌های اداره کل استاندارد و راه و شهرسازی، دیگر دستگاه‌های مرتبط با این امر موظف هستند بر فعالیت مهندسان ناظر و مشاوران و هم در محل طرح‌ها بر کیفیت فرآورده مصالح ساختمانی نظارت کنند.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک