جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۴ - ساعت ۱۰:۶
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شیروان گفت:

اجرای ۳ اردوی جهادی طرح هجرت در شیروان

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شیروان گفت: در ۱ سال اخیر ۳ اردوی جهادی طرح هجرت توسط نهاد بسیج دانشجویی این شهرستان برگزار شده، که در همین قالب ۲۱۰ جهادگر بسیجی به مدت ۱۲۸ روز به اردوهای جهادی عمرانی، علمی، آموزشی و فرهنگی اعزام شده‌اند.
اجرای ۳ اردوی جهادی طرح هجرت در شیروان,

علی ساجدی، روز شنبه در گفتگو با خبرنگار عصراترک در شیروان با اعلام این خبر اظهار داشت: همچنین ۴۸۰ دانش‌آموز از آموزش‌های اردوهای جهادی حاشیه شهرستان برخوردار شده‌اند.

ساجدی گفت: بسیج دانشجویی همچون دیگر اقشار بسیج همواره به صورت جهادی در مشکلات و بحران‌ها با تمام ظرفیت در کنار مردم ایستاده است.

وی تصریح کرد: بسیج دانشجویی شهرستان شیروان فعالیت‌ها و اقدامات موثری در سال‌های اخیر به خصوص در بُعد عملیات‌های جهادی انجام داده که در قالب پویش لبخند ایران و اجرای اردوهای جهادی متعدد در حاشیه شهر و روستاهای تابعه تاکنون ۴۸۰ دانش‌آموز از آموزش‌های علمی، تربیتی و فرهنگی برخوردار شده‌اند.

ساجدی افزود: بسیج دانشجویی نشست‌های آموزشی متعددی در بحث اشتغال خانگی از جمله خیاطی، نمددوزی و چرم دوزی برای بانوان خانه‌دار محلات شیروان برگزار کرده است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شیروان ادامه داد: در بحث آسیب‌های اجتماعی، بسیج دانشجویی با همکاری معاونت اجتماعی سپاه ناحیه شیروان اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی تربیت صحیح فرزند، فرزند آوری، پیشگیری از اعتیاد، احکام بانوان و مشاوره خانواده در حاشیه شهرستان و روستاهای اطراف نیز نموده است.

وی ضمن اشاره به طرح شهید عجمیان با همکاری اداره آموزش‌و‌پرورش، بسیج دانش‌آموزی و بسیج دانشجویی افزود: در قالب این طرح ۱۴ مدرسه در سطح شهرستان شیروان رنگ‌آمیزی، نوسازی و زیبا سازی شده است.

ساجدی اظهار داشت: بسیج دانشجویی در ۱ سال اخیر تعداد ۴۵۰ بسته لوازم التحریر و ۳۰۰ بسته معیشتی نیز بین دانش‌آموزان و نیازمندان شهرستان توزیع کرده است.

علی ساجدی خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی شهرستان شیروان نشست‌های روشنگری و جلسات بصیرتی متعددی با حضور مسئولین و سخنرانان کشوری از جمله مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور، معاون اجتماعی سازمان بسیج دانشجویی کشور، مسئول نمایندگی ولی فقیه سازمان بسیج دانشجویی کشور و مسئولین استانی برگزار کرده است.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی شیروان، دانشجویان دانشگاههای شیروان را به مراسمات و اردوهایی متعددی از قبیل راهیان نور، دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی، دیدار ریاست جمهوری و دیدار با ریاست قوه قضاییه اعزام نموده است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شیروان در پایان با اشاره به بخشی از فرمان امام خمینی(ره) در تاسیس بسیج دانشجویی مبنی بر اینکه "من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می‌بوسم و می‌دانم که اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت" خواستار حمایت و توجه جدی مسئولین گرانقدر به مطالبات و مسائل و مشکلات دانشجویان شیروانی شد.

انتهای پیام/حق‌بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک