جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۳ - ساعت ۱۲:۴۷
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت جوادالائمه(ع):

امروز محور مقاومت، ولایت پذیری تام از ولایت فقیه دارد

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) استان خراسان شمالی در رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان شیروان گفت: امروز محور مقاومت، ولایت پذیری تام از ولایت فقیه دارد.
امروز محور مقاومت، ولایت پذیری تام از ولایت فقیه دارد,

به گزارش عصراترک از شیروان، عین‌اله حاتمی، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان شیروان اظهار داشت: امروزه رژیم صهیونیستی جرأت تقابل با جمهوری اسلامی ایران را ندارد چرا که سربازان اسلام در گروه‌های مقاومت ایمان قلبی به رهبری امت اسلامی توسط ولایت فقیه دارند.

حاتمی ادامه داد: امروز اسرائیل غاصب به صورت مفتضحانه از اراده جوانان فلسطین و غزه شکست خورده است و به جنگ با زنان و کودکان روی آورده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت جوادلائمه خراسان شمالی با اشاره به آمادگی‌های نظامی و دفاعی ایران اسلامی افزود: حماس با کمترین امکانات و در حال محاصره توانست هیمنه رژیم کودک‌کش را درهم بریزد؛ حال آن که آنها می‌دانند جمهوری اسلامی در صورت ورود به جنگ تلاویو و حیفا را شخم خواهد زد.

حاتمی اظهار کرد: بسیج با توان و ظرفیت گسترده در ابعاد مختلف علمی، سازندگی، اجتماعی، فرهنگی و تربیتی به عنوان خادم مردم در حال انجام فعالیت و اقدام است.

این همایش با حضور گسترده بسیجیان حلقات صالحین بسیج شیروان در مصلی امام خامنه ای(مدظلله العالی) برگزار شد.

انتهای پیام/حق‌بین

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک