جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۳ - ساعت ۱۲:۴۶
امام جمعه آشخانه:

بسیجی باید ولایت مدار باشد

امام جمعه آشخانه گفت: بسیجی باید ولایت مدار و ولایت پذیر باشد و حق و حقوق ولی فقیه را بشناسد.
بسیجی باید ولایت مدار باشد,

به گزارش عصر اترک،  حجت الاسلام و المسلمین شریعتی نژاد، امام جمعه آشخانه ‏در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بر ضرورت مطالعه عمیق خطبه فدکیه تاکید کرد و افرود: خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) دارای کلمات و جملات سرنوشت‌ساز و عبرت‌آموز تاریخ اسلام است که بر همه مسلمانان بویژه ما شیعیان باید این خطبه را عمیقاً مطالعه کنیم تا بر بصیرت و آگاهی دینی ما افزوده شود. 

امام جمعه آشخانه به مناسبت هفته بسیج سه شاخصه مهم بسیجی را برشمرد و تصریح کرد: بسیجی باید نسبت به ارزش‌های اسلام و دین محکم و استوار باشد تا به وسیله ابزار و سلاح علم و دانش و بصیرت و اخلاق و عمل به کمال واقعی برسد و با عمل به احکام دین کسب معنویت کند و با تحلیل سیاسی سالم بر تقویت بصیرتش بیفزاید.

وی همچنین گفت: بسیجی باید ولایت مدار و ولایت پذیر باشد و حق و حقوق ولی فقیه را بشناسد.

امام جمعه آشخانه افزود: بسیجی واقعی باید طرفدار مظلوم و با ظالم در جنگ و ستیز و مبارزه باشد که برگرفته از تعالیم دین است.

وي گفت: بسیج از نگاه امام(ره) میقات پابرهنگان و معراج اندیشه‌های پاک انسانی و لشکر مخلص خدا و مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان رشادت و شهادت سروده اند.

انتهای پیام/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک