شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ساعت ۹:۵۸

خسارت سیل به راه‌ها و تاسیسات روستایی مانه و سملقان

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسا‌ن‌شمالی گفت: سیل در شهرستان سملقان به راه روستا‌های گرک دره اینچه سفلی و کلاته بز خسارت زد.
خسارت سیل به راه‌ها و تاسیسات روستایی مانه و سملقان ,

به گزارش اخبار سمنگان به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، غلامرضا شفیق، مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسا‌ن‌شمالی با بیان اینکه سیل به راه‌ها و تاسیسات روستایی در شهرستان‌های سملقان و مانه خسارت زد، اظهارکرد: اداره کل راهداری استان در محل حضور دارد و ارتباط روستای کلاته بز برقرار شده و هم اکنون مشغول انتقال لوله به محل سیل بردگی هستند تا بتوانند ارتباط موقت روستای گرک دره این چه سفلی را نیز برقرار کنند.

وی گفت: در شهرستان مانه نیز، سیل باعث قطع گاز سه روستا شده است.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسا‌ن‌شمالی افزود: هلال احمر در روستا‌های قزلرقلعه بالا و پایین و ترجنلی مواد غذایی و والر توزیع کرده و شرکت نفت نیز نفت توزیع خواهد کرد.

شفیق ادامه داد: نان نیز برای این روستا‌ها پخت شده و در حال انتقال به است و برای گرم کردن مساجد روستا‌ها (به‌عنوان اولویت اسکان) نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی تصریح کرد: همزمان شرکت گاز استان نیز مشغول رفع مشکل و ترمیم خسارت‌هااست و ممکن است با ترمیم لوله‌های گاز، گاز این روستا‌ها تا یک ساعت دیگر یعنی قبل از ساعت ۲۱ وصل شود.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک