جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۲ - ساعت ۹:۴۹
فرمانده انتظامی استان:

کامیون حامل ۵ تن کود شیمایی قاچاق توقیف شد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۵ تن و ۲۵۰ کیلوگرم کود شیمایی قاچاق به ارزش ۹۰۰ میلیون ریال در محور بجنورد-آشخانه خبر داد.
کامیون حامل ۵ تن کود شیمایی قاچاق توقیف شد,

 

به گزارش عصراترک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید مطهری زاده، فرمانده انتظامی استان با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان از حمل مقدار قابل‌توجهی کود شیمایی قاچاق در محور «بجنورد - آشخانه» مطلع و بلافاصله به محل اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان بعد از حضور در محل، کامیون موردنظر را رویت و با هماهنگی‌های لازم آن را متوقف می‌کنند، افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۵ تن و ۲۵۰ کیلوگرم کود شیمایی قاچاق کشف شد.

سردار مطهری زاده با بیان اینکه ارزش این محموله ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: بار مکشوفه به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز بعد از تشکیل پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شد.

انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک