دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ - ساعت ۱۲:۲۹
مسئول مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه جوادالائمه (ع) استان خبر داد:

آغاز پویش جمع‌آوری اسناد شهدای بسیجی خراسان شمالی

مسئول مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: هم‌زمان با آغاز هفته بسیج پویش به‌روزرسانی اسناد شهدای بسیجی در استان آغاز شده و تا هفته مقاومت ادامه دارد.
آغاز پویش جمع‌آوری اسناد شهدای بسیجی خراسان شمالی,

حیدرعلی پور زاهد، مسئول مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: پویش جمع‌آوری اسناد و آثار شهدای بسیجی خراسان شمالی هم‌زمان با آغاز هفته بسیج در استان آغاز شده است.

 

وی ادامه داد: به‌موجب این پویش تمام اسناد، خاطرات، آثار به‌جامانده از شهدا، سرگذشت شهدای بسیجی و پاسدار توسط این مرکز جمع‌آوری و تکمیل خواهد شد.

 

پور زاهد اضافه کرد: تاکنون بیش از ۹۰ درصد مدارک و اسناد شهدای بسیجی و پاسدار در سراسر استان توسط این مرکز جمع‌آوری و موجود است و ۱۰ درصد باقی‌مانده مربوط به شهدای امنیت و شهدای سلامتی هستند که تاکنون پرونده‌هایشان تکمیل نشده است.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: به دنبال راه‌اندازی این پویش آثار و اسناد شهدا، آلبوم، وصیت‌نامه در جهت به‌روزرسانی از هفته بسیج آغاز و تا هفته مقاومت هم‌زمان با شهادت سردار سلیمانی ادامه دارد.

 

مسئول مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: تاکنون برای سه هزار شهید استان خراسان شمالی تمام اسناد و پرونده‌ها توسط این مرکز جمع‌آوری‌شده که از این تعداد یک هزار و ۳۰۰ شهید بسیجی هستند.

 

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک