دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۲۸ - ساعت ۱۲:۲
فرمانده سپاه شهرستان مانه و سملقان:

۱۲۵۳ برنامه در هفته بسیج در مانه و سملقان اجرا می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان مانه و سملقان گفت: یک هزار و ۲۵۳ برنامه در هفته بسیج با شعار بسیج امید ملت ایران در شهرستان مانه و سملقان اجرا می‌شود.
۱۲۵۳ برنامه در هفته بسیج  در مانه و سملقان اجرا می‌شود ,

به گزارش  عصر اترک از مانه و سملقان  وحید قویدل در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج به عنوان یک مجموعه بزرگ مردم نهاد، آتش به اختیار و خودجوش برای رفع مشکلات کشور، نماینده مردم، از مردم ، با مردم و برای مردم است.

 

وی اضافه کرد: بسیج مظهر تحقق مردم سالاری دینی است و ما باید بسیج را اینگونه به مردم معرفی کنیم.

فرمانده سپاه  شهرستان مانه و سملقان شعار این هفته را بسیج امید ملت ایران عنوان کرد و افزود: در هفته بسیج برنامه‌های مختلفی تدارک‌دیده‌شده است و بیش از یک هزار و ۲۵۳ برنامه در قالب ۱۱ قرارگاه و ۶ کارگروه تخصصی توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در این شهرستان برگزار خواهد شد

وی به تشریح برنامه‌های این هفته پرداخت و افزود: دیدار با امام جمعه شهر آشخانه، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج حضور در نمازجمعه و اجتماع بزرگ بسیجیان از جمله برنامه‌های شاخص این هفته است.

وی با اعلام اینکه ۲۰ گروه جهادی در بخش محرومیت زدایی در این هفته  فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، افزود:  ۲۸ پروژه  عمرانی در حال انجام است که از این تعداد ۱۰ پروژه  مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی  در این هفته افتتاح خواهد شد.

انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک