جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۲۵ - ساعت ۷:۰
رئیس ستاد انتخابات استان خبر داد:

پیش بینی ۸۹۵ شعبه اخذ رأی در خراسان شمالی

 رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: تاکنون ۸۹۵شعبه اخذ رأی، برای جمع‌آوری آرای مردم در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهایی شده است .
پیش بینی ۸۹۵ شعبه اخذ رأی در خراسان شمالی,

 

حسن ناهیدی، رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهارکرد: نزدیک به ۱۸ هزار نفر اعم از نیروهای نظارت و عوامل شعب اخذ رأی، بازرسان و سربازرسان و ... در انتخابات همکاری خواهند کرد.

وی اضافه کرد: انتخابات به عنوان یکی از رویدادهای مهم سال جاری و یک نقطه سرنوشت ساز است که نقش زیادی در تمام ابعاد به ویژه در حوزه قانون گذاری خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: داوطلبانی که صلاحیت آنان احراز و یا تایید نشده است، می توانستند از ۲۱ آبان تا ساعت ۱۸ امروز ۲۴ آبان ماه، با مراجعه به سامانه ی مربوطه، اعتراض و شکایت خود را ثبت کنند. 

وی افزود: دواطلبان در فرصت باقی مانده برای رسیدگی مجدد اعتراض خود را ثبت نمایند، تلاش ما برای تایید حداکثری داوطلبان در انتخابات است.

ناهیدی گفت: از مجموع ۲۱۵ نفر ثبت نام شده نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴۰ نفر توسط هیأت‌های اجرایی استان تایید شدند که معادل کل شرکت کنندگان در مرحله قبلی انتخابات است.

وی با اشاره به ثبت نام ۵ نفر از استان برای مجلس خبرگان، تصریح کرد: افراد ثبت نام شده در حال طی مراحل احراز صلاحیت هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان اظهارداشت: جلسات مشترک برای هماهنگی‌های لازم و آمادگی کامل در حال انجام است و یک ماه قبل از انتخابات باید تمام ظرفیت‌های فنی و زیرساختی آماده برگزاری انتخابات باشد.

وی با اشاره به اهمیت آموزش برای دست‌اندرکاران در اجرای انتخابات، گفت: با افزایش آموزش‌ها، خطاها کاهش خواهد یافت.

ناهیدی تاثیر قابل توجه اجرای پروژه فیبر نوری در توسعه زیرساخت‌های فنی تمام نقاط شهری و روستایی استان را مورد توجه قرار داد و افزود: سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت چهار رکن مهم در انتخابات هستند.

انتهای خبر/ گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک