شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۴/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس ورزشی | کد خبر: ۲۸۷۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ - ساعت ۱۷:۱

تنها یک رویداد در انتظار کمانداران برای کسب سهمیه المپیک

کمانداران کشورمان فقط در یک رویداد دیگر فرصت دارند تا سهمیه المپیک پاریس را کسب کنند.
تنها یک رویداد در انتظار کمانداران برای کسب سهمیه المپیک,

به گزارش عصراترک  به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات تیراندازی با کمان کسب سهمیه المپیک پاریس در حالی به میزبانی بانکوک انجام شد که کمانداران کشورمان نتوانستند به نتیجه برسند تا شانس خود را در آخرین مرحله که خردادماه سال آینده به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود، امتحان کنند. این مرحله روزهای ۱۵ و ۱۶ ژوئن ۲۰۲۴ (۲۶ و ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) در آنتالیا برگزار خواهد شد. 

با پایان مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند، به مدت ۲ روز مسابقات کسب سهمیه المپیک برگزار شد. اگرچه کمانداران ریکرو کشورمان توانستند خود را تا رده‌بندی برسانند اما سهمیه فقط به ۲ فینالیست مردان و زنان اختصاص می‌یافت که براین اساس کاروان کشورمان به نتیجه لازم دست پیدا نکرد. 

پیش از این در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز سهمیه المپیک توزیع شد اما کمانداران کشورمان در این مسابقات عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و نتوانستند نه به مدال دست پیدا کنند و نه سهمیه المپیک. 

تاکنون ۲۷ کشور موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شده‌اند که در این بین ۳۰ سهمیه انفرادی ریکرو مردان، ۵ سهمیه تیمی مردان، ۲۷ سهمیه انفرادی زنان، ۴ سهمیه تیمی زنان و ۱۲ سهمیه میکس توسط کشورها کسب شده‌ است. این مسابقات به صورت قاره‌ای همچنان ادامه دارد که در نهایت کشورهای جا مانده در آخرین مرحله در ترکیه شانس خود را امتحان خواهند کرد. 

کمانداران کشورمان مدت‌هاست با مربی خارجی تمرین می‌کنند اما از زمان حضور او نه در بازی‌های آسیایی هانگژو و نه در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند موفقیتی حاصل نشده است. 

پایان پیام/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک