جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ - ساعت ۹:۲۰
رئیس سازمان فضای مجازی سپاه حضرت جوادالائمه(ع):

ضعف مدیران از عوامل موثر در ایجاد اغتشاش است

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: ضعف پاسخگویی مدیران در دوران مسئولیت و نبود سیستم ارزشیابی برای جلوگیری از به‌کارگیری مدیران ناکارآمد و ضعیف از هر گروه و جناحی در ایجاد اغتشاش مؤثر است.
ضعف مدیران از عوامل موثر در ایجاد اغتشاش است,

مهدی اکرامی، رئیس سازمان فضای مجازی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهارکرد: بی‌انگیزگی برخی مدیران اقتصادی و برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در دولت‌های قبلی و برخی مدیران فعلی در به‌وجودآمدن شرایط بد اقتصادی تاثیرگذار بوده است که این شرایط بر نارضایتی‌ها می‌افزاید.اکرامی همچنین برخی تصمیمات اشتباه در زمان‌بندی نامناسب مانند افزایش قیمت بنزین و. . را در شعله‌ورشدن اغتشاشات مؤثردانست.
وی همچنین ضعف دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی در جهاد تبیین و افزایش بصیرت و پاسخگو بودن به مردم در اغتشاشات را از دیگر موارد مؤثر دانست.
وی به عملکرد ضعیف رسانه‌های داخلی نیز اشاره کرد و گفت: رسانه‌های داخلی چند روز بعد از اغتشاشات شروع به بیان موضوعات و اتفاقات اصلی حادثه کردند درحالی‌که رسانه خارجی از همان ساعات اولیه پمپاژ خبری داشتند؛ لذا بیان واقعیت در همان ساعت اولیه و بیان صریح در اطلاع‌رسانی آتی بسیار مؤثر است.
اکرامی تصریح کرد: ضعف پاسخگویی مدیران در دوران مسئولیت و نبود سیستم ارزشیابی برای جلوگیری از به‌کارگیری مدیران ناکارآمد و ضعیف از هر گروه و جناحی در تکرارنشدن موارد مشابه مؤثر است.
وی تأکید کرد: برای حمایت از اقشار کم‌درآمد و به‌خصوص روستائیان که پشتوانه‌های اصلی نظام اسلامی هستند و همچنین در اغتشاشات اخیر در جهت حفاظت از انقلاب پای‌کار آمدند باید برنامه‌ریزی ویژه‌ای صورت پذیرد تا بتوان در راستای رونق تولید و کاهش تورم بر اساس منویات چندین ساله مقام معظم رهبری در برون‌رفت شرایط اقتصادی استفاده کرد.
وی شناسایی و آموزش کارشناسان بصیرتی و برگزاری جلسات پرسش‌وپاسخ در سطح مدارس را باتوجه‌به کاهش سن اغتشاشگران در جهت جهاد تبیین از ضروریات دانست.  

انتهای خبر/ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک