دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۶/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۱۸ - ساعت ۷:۳۴
جانشین فرماندهی انتظامی فاروج:

۷۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در فاروج کشف شد

علی‌اکبر برهانی گفت: ۷۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در فاروج کشف و خانمی که قصد انتقال این مواد را به استان را داشت، دستگیر شد.
۷۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در فاروج کشف شد,

به گزارش صبح فاروج به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی فاروج، علی‌اکبر برهانی جانشین فرماندهی انتظامی فاروج گفت: در پی گزارش‌ها رسیده مردمی مبنی بر اینکه خانمی با یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ قصد تحویل و انتقال مقادیری مواد مخدر صنعتی به استان را دارد، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شدند

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان فاروج خودروی موردنظر را در محور شیروان به فاروج مشاهده و به تعقیب آن پرداخته که در نهایت بعد از تحویل مواد مخدر، حین برگشت با هماهنگی قضایی خودروی حامل مواد مخدر متوقف و به مقر انتظامی منتقل شد.

جانشین فرماندهی انتظامی فاروج با بیان اینکه دراین‌رابطه یک نفر متهم خانم دستگیر شد، خاطرنشان کرد: در بازرسی به‌عمل‌آمده از داخل خودرو یک بسته حاوی مقدار ۷۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی کشف شد.

برهانی در پایان با بیان اینکه خودروی حامل مواد مخدر به پارکینگ منتقل شد، تصریح کرد: پلیس با هنجارشکنان به‌شدت برخورد کرده و از شهروندان نیز انتظار می‌رود هرگونه خبری دراین‌خصوص را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م. شادکام

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک