جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۱۱ - ساعت ۱۱:۴۱
با حضور استاندار و در هفته پدافند غیرعامل؛

۳۴ پروژه مخابراتی خراسان شمالی افتتاح شد

۳۴ پروژه مخابراتی خراسان شمالی با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده‌اند.
۳۴ پروژه مخابراتی خراسان شمالی افتتاح شد,

به گزارش عصراترک، ۶ پروژه از این تعداد مربوط به شهرستان بجنورد، ۶ پروژه مربوط به شهرستان اسفراین، ۴ پروژه مربوط به شیروان، ۳ پروژه مربوط به شهرستان گرمه، ۳ پروژه مربوط به شهرستان جاجرم، ۶ پروژه مربوط به شهرستان راز و جرگلان، ۴ پروژه مربوط به شهرستان های مانه و سملقان و ۲ پروژه نیز مربوط به شهرستان فاروج است .

استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولین استانداری، جانشین قرارگاه پدافند شیمیایی کشور، مدیرکل مخابرات خراسان شمالی، مدیرکل پدافند غیرعامل استان و جمعی از مسئولین مخابرات استان با افتتاح نمادین پروژه اتصال فیبر نوری در مرکز زیرساخت در بجنورد، ۳۱ پروژه دیگر در سطح استان را به‌صورت هم‌زمان افتتاح کردند.

استاندار خراسان شمالی تکمیل رینگ اتصال فیبر نوری شهرستان‌های استان را که موجب پایداری ارتباط حتی در صورت قطع فیبر نوری در یک نقطه است، موردتوجه قرارداد و گفت: از همه کسانی که در اجرای این پروژه دخیل بوده‌اند و زمینه تقویت پدافند غیرعامل و پایداری ارتباطات استان را فراهم کرده‌اند و مشکلات محتمل آینده را پیش‌بینی کرده‌اند، قدردانی می‌کنم.

حسین‌نژاد با یادآوری ضرورت توجه پدافند غیرعامل و اعمال تمهیدات برای قبل، حین و بعد از بحران در طراحی و اجرای پروژه‌ها افزود: اجرای فیبر نوری در پیشرفت استان و رشد علمی دانش‌آموزان و ارتقای کسب‌وکار شهروندان نیز بسیار مؤثر است و اجرای ۴ رینگ ارتباطی در استان به پایداری ارتباطات کمک می‌کند.

در این جلسه مدیرکل مخابرات نیز پیرامون پروژه‌ها به‌تفصیل توضیح داد و سپس گوهری جانشین قرارگاه شیمایی پدافند غیرعامل کشور ضمن تحسین فعالیت‌ها گفت پایه جنگ شناختی دشمن، عدم کارکردها و نارضایتی‌هاست و پایداری در ارائه خدمات در همهٔ زمینه‌ها موجب رضایتمندی است و فعالیت دشمن را خنثی می‌کند.

پروتکشن‌های فیبر نوری ، پروتکشن‌های رادیویی، نصب و راه اندازی ۶ مرکز دیزل ژنراتور،  خرید سه کانکس ارتباطات اضطراری مدیریت بحران، ایمن‌سازی مراکز فنی حساس، اجرای فیبر نوری دوربین‌های پایش شهرداری ، تجهیز تیم‌های واکنش سریع رفع خرابی‌های فیبر نوری و... از جمله پروژه‌هایی هستند که امروز به‌صورت متمرکز افتتاح شد .

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک