دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴/۲۹/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ - ساعت ۸:۴۰
طی شش ماه سال جاری؛

بیش از ۳ هزار نفر از خدمات دپارتمان قلب بیمارستان امام حسن بهره‌مند شدند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: ۳ هزار و ۶۶۹ نفر از خدمات تخصصی و درمانی دپارتمان قلب بیمارستان امام حسن مجتبی(ع) بجنورد بهره‌مند شده‌اند.
بیش از ۳ هزار نفر از خدمات دپارتمان قلب بیمارستان امام حسن بهره‌مند شدند,خراسان شمالی+بجنورد+عبدالله کبریایی+دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی+بیمارستان امام حسن بجنورد

به گزارش عصراترک، عبدالله کبریایی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال ۳ هزار و ۶۶۹ نفر از خدمات تخصصی و درمانی دپارتمان قلب بهره‌مند شده‌اند، گفت: دپارتمان قلب، بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد با دارا بودن تجهیزات و امکانات متعدد و ارائه خدمات با تعرفه دولتی، مانع تحمیل هزینه‌های سنگین درمانی به بیماران و مراجعان شده است. 

وی تصریح کرد: در مرکز اکوکاردیوگرافی با استقرار پزشک فوق تخصص خدمات مربوط به این بخش به ۲۹۶ بیمار سرپایی و دو هزار و ۵۵۵ بیمار بستری ارائه شده است. 

وی در ادامه افزود: در این مدت عمل آنژیوگرافی برای ۵۸۷ بیمار، آنژیوپلاستی برای ۱۷۰ بیمار و جراحی قلب باز نیز برای ۶۱ بیمار زیر نظر پزشکان فوق تخصص انجام شده است. 

کبریایی خاطرنشان کرد: دپارتمان قلبی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد از جمله مراکز تخصصی درمانی خراسان شمالی است که با به روزرسانی تجهیزات و خدمات، با توجه به نیازها و خواسته‌های درمانی مردم در حال ارائه خدمت است.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک