جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ساعت ۱۷:۱۴
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی:

وقوع ۲ تصادف با ۲۶ مصدوم در استان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از بروز دو فقره تصادف در محورهای این استان با ۲۶ مصدوم و یک جان باخته خبر داد.
وقوع ۲ تصادف با ۲۶ مصدوم در استان,

به گزارش اخبار سمنگان به نقل از عصراترک، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از بروز دو فقره تصادف در محورهای این استان با ۲۶ مصدوم و یک جان باخته خبر داد.

ابراهیم سارمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی در ساعت ۰۴:۳۵ امروز مبنی بر انحراف یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر سه محور فاروج به قوچان، چهار تیم امدادی شامل دو دستگاه آمبولانس و دو دستگاه خودروی ست نجات از پایگاه امام رضا (ع) و پایگاه امام سجاد (ع) به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۲۴ نفر مصدوم در پی داشت که پنج نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر  و ۱۹ نفر دیگر هم توسط عوامل اورژانس و پایگاه امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی به مراکز درمانی منتقل شدند.


واژگونی پژو ۴۰۵ با ۲ مصدوم و ۱ جان باخته

سارمی بیان کرد: علاوه بر آن یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۴۵ محور آشخانه به جنگل گلستان - دوراهی گرمه و جاجرم واژگون شد که بلافاصله دو تیم عملیاتی شامل یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات پایگاه امداد و نجات بین شهری چمن بید به محل حادثه اعزام شدند. 

وی افزود: این حادثه دو نفر مصدوم داشت که یک نفر از مصدومان توسط عوامل اورژانس و یک نفر هم توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در ادامه گفت: متأسفانه این حادثه یک نفر فوتی در صحنه حادثه به همراه داشت که توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر تحویل عوامل انتظامی شد.

انتهای خبر/

 

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک