یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۲ - ساعت ۱۲:۱۹
عضو شورای اسلامی بجنورد:

فلسطین، بر دیپلماسی اسرائیل آسیب غیرقابل‌ترمیم زد

عضو شورای اسلامی بجنورد گفت: در حملات فلسطین از جنبه‌های دیپلماسی اقتصادی، سیاسی، آسیب سخت و جدی و غیرقابل‌ترمیم بر اسرائیل وارد شد.
فلسطین، بر دیپلماسی اسرائیل آسیب غیرقابل‌ترمیم زد,

سید محسن موسوی، عضو شورای اسلامی بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: «طوفان الاقصی» حرکتی جهادی و مستقل از سوی مردم غزه بوده و نشان از آزادی و خروج از محاصره‌ای است که رژیم اسرائیل طراحی کرده بود.

وی ادامه داد: مردم غزه با این حرکت و حملات بر اسرائیل نشان دادند که با ایستادگی و مداومت بر مبارزه، نوعی خروج از محاصره را داشتند و ضربه سنگین تاریخی را بر اسرائیل وارد کردند.

موسوی اضافه کرد: در حرکت جهادی حمله فلسطین بر اسرائیل که استقلال مقاومت اسلامی مردم غزه را نشان داد، جوانان فلسطینی که ظرفیتی برای آینده جهادی، انقلاب و حرکت مردم هستند، با این حملات قیام کردند که قابل‌تحسین و ستایش است.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل سپر دفاعی خود را به عنوان گنبد آهنین و غیرقابل‌نفوذ معرفی کرده است، ادامه داد: اسرائیل از طریق سیاست‌هایی که دارد تلاش می‌کند با جذب مهاجران و ایجاد شهرک در اراضی  فلسطین برای خودش کشور و هویت ایجاد کند، اما حرکت فلسطین تخریب گسترده و سنگینی بر اسرائیل وارد کرد.

موسوی با بیان اینکه اسرائیل به دنبال تثبیت، حفظ مردم و افزایش جمعیت در مناطق شهرک نشین در نوار غزه بود، گفت:  عملیات «طوفان الاقصی» نوعی مهاجرت گریزی ایجاد کرد و پس از این اتفاق امکان  مهاجرت‌پذیری از جوامع یهودی جهانی باقدرت و شدت گذشته وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در این حملات از جنبه‌های دیپلماسی اقتصادی، سیاسی، آسیب سخت، جدی و غیرقابل‌ترمیم بر اسرائیل وارد شد و بر اعتماد بسیاری از کشورهایی که با رژیم صهیونیستی ارتباطات اقتصادی تنظیم کرده بودند آسیب وارد شد.

موسوی با اشاره به اینکه در عملیات طوفان الاقصی زیرساخت‌های اقتصادی اسرائیل آسیب‌های جدی دید، افزود: طی سال‌های اخیر حوزه استکبار جهانی سعی در ایجاد یک سرزمین استکباری در منطقه خاورمیانه داشتند، اما در جغرافیای سیاسی نیز آسیب دیدند و براین‌اساس خاورمیانه‌ای که از نگاه حضرت آقا ترسیم شده در اختیار جهان اسلام و جبهه مقاومت خواهد بود.

این عضو شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: با توجه بر شکل‌گیری جبهه مقاومت با یاد شهید سلیمانی، کشورهایی همچون عراق، پاکستان، افغانستان، یمن باعث افزایش اعتماد و خودباوری در منطقه و باعث انسجام منطقه‌ای جبهه مقاومت خواهد بود.

موسوی با اشاره به اینکه در عملیات طوفان الاقصی خودباوری جوانان جبهه مقاومت در مقابل استکبار مشهود است، گفت: این عملیات نشان داد، غزه دیگر با روش‌های سنتی در فرایند مبارزه نخواهد بود بلکه با حفظ مقاومت، ایستادگی و مبارزه با ظلم از فرایند سنتی به تکنولوژی نوین به‌صورت خودکفایی، گنبد آهنین را شکستند.

این عضو شورای اسلامی شهر بجنورد بیان داشت: دشمن همیشه در مقابل شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی، برنامه‌های تقابلی داشتند و این اتفاق بر تمام طرح‌های دشمن آسیب زد و این اثبات را ایجاد کرد که این امکان تقابل را نخواهند داشت و نمی‌توانند این نقشه را ترمیم کنند.

 

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک