جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۱ - ساعت ۱۳:۳۵
امام‌جمعه آشخانه:

صهیونیست هیچ حقی در سرزمین فلسطین ندارد

امام‌جمعه آشخانه گفت: صهیونیست غاصب هیچ حقی در سرزمین فلسطین ندارد و باید دست از این سرزمین بردارد و درصورتی‌که منطقه را خالی نکنند، همه یهودیان صهیونیست به دست مجاهدان نیروی مقاومت منطقه از بین خواهند رفت.
صهیونیست هیچ حقی در سرزمین فلسطین ندارد,

حجت‌الاسلام محمدجواد شریعتی نژاد، امام‌جمعه آشخانه در گفتگو با خبرنگار عصر اترک در این شهرستان اظهار داشت: حمله غافلگیرانه و حرکت انقلابی نیروهای مقاومت و فلسطینی از طریق هوا، زمین و دریا بر دشمن اهریمنی یهود صهیونیست قابل‌تحسین است.

وی با اشاره به اینکه از حرکت نیروهای فلسطینی علیه اسرائیلی‌ها دفاع می‌کنیم، ادامه داد: نیروهای مقاومت منطقه نیز باید به دفاع از مبارزان غزه وارد جهاد شوند تا دشمن را به نابودی کامل وادار کنند.

امام‌جمعه آشخانه با بیان اینکه اسرائیل باید این منطقه را که متعلق به مسلمانان فلسطین است به آنان برگرداند، گفت: مسجدالاقصی متعلق به همه مسلمانان عالم است.

وی ابراز داشت: صهیونیست غاصب هیچ حقی در سرزمین فلسطین ندارد و باید دست از این سرزمین بردارد و درصورتی‌که منطقه را خالی نکنند، همه یهودیان صهیونیست به دست مجاهدان نیروی مقاومت منطقه از بین خواهند رفت.

حجت‌الاسلام شریعتی نژاد با اشاره به اینکه این حرکت را نباید قطع کرد که دوباره اسرائیل جان تازه‌ای بگیرد، افزود: همه ملت‌ها و دولت‌های اسلام به فکر محو کامل اسرائیل از منطقه باشند، این وعده خداوند است که فتح و پیروزی حق بر باطل نزدیک است.

امام‌جمعه آشخانه با تأکید بر این موضوع که با حملات دیوانه‌وار اسرائیل به غزه مردم نیازمند به حمایت و کمک‌های مسلمانان هستند، افزود: برای یاری رساندن به آنان از دارو، پوشاک و خوراکی و خرید کالاهای موردنیاز مردم غزه و فلسطین دریغ نکنیم.

حجت‌الاسلام شریعتی نژاد خاطرنشان کرد: دولت‌های منطقه با حمایت از فلسطین، لبنان و سوریه که مورد هجوم بمباران هوایی و در تیررس موشک‌های اسرائیل هستند، اسرائیل را محکوم و وادار به ترک سرزمین فلسطین کنند.

وی گفت: از سازمان‌های بین‌الملل می‌خواهیم، هرچه سریع‌تر به حمایت مردم مظلوم فلسطین قیام کنند و به‌جای عادی‌سازی با دشمن اعراب به فکر انحلال اسرائیل از قلب اعراب باشید.

 

انتهای خبر/ ص

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک