جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ساعت ۲۰:۳۵

برگزاری جلسه هم اندیشی و توجیهی با اتاق اصناف آشخانه

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت،معدن و تجارت خراسان شمالی از برگزاری جلسه هم اندیشی و توجیهی با اتاق اصناف آشخانه خبر داد.
برگزاری جلسه هم اندیشی و توجیهی با اتاق اصناف آشخانه,

به گزارش اخبار سمنگان به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن و تجارت خراسان شمالی،«علی وفاخواه» اظهار داشت: این جلسه در خصوص بازرسی و نظارت بر بازار، هم اندیشی بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان مانه و سملقان، نحوه نظارت و بازرسی بر بازار و همچنین مسایل و مشکلات موجود در بازار با حضور روسای اتحادیه های صنفی، رییس اتاق اصناف و رییس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان مانه و سملقان برگزار گردید.

 

به گفته وی هدف از برگزاری گشت‌های بازرسی، پیشگیری از وقوع تخلف در راستای نظارت بر واحدهای صنفی اعم از تولیدی و توزیعی و خدماتی، قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه و برخورد با تخلفات در حوزه احتکار و گرانفروشی در دستور کار تیم‌های بازرسی است.

 

وی با تاکید بر تداوم نظارت ها و رصد سیستمی فرایندهای تامین، توزیع و عرضه از طریق سامانه‌ها، عنوان کرد: اقدامات نظارتی این اداره در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان همچنان با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت همه دستگاههای نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان وفق قوانین و مقررات به شدت برخوردخواهد شد.

انتهای خبر/

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک