شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اقتصادی | کد خبر: ۲۸۷۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ساعت ۱۲:۴۵

خلع ید پروژه کارخانه خانه‌های پیش ساخته بعد از ۱۵سال 

پروژه کارخانه، خانه‌های پیش‌ساخته یکی از پروژه‌هایی است که در دولت نهم با پیش‌بینی یک هزار و ۲۷۰ نفر اشتغال مستقیم در بخش سملقان در سال۱۳۸۷ مجوز اقدام گرفت.
خلع ید پروژه کارخانه خانه‌های پیش ساخته بعد از ۱۵سال ,

به گزارش خبرنگار عصراترک از مانه سملقان، کارخانه، خانه‌های پیش‌ساخته یکی از پروژه‌هایی است که در دولت نهم با پیش‌بینی یک هزار و ۲۷۰ نفر اشتغال مستقیم در مهرماه سال ۸۷ در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار از اراضی ملی کلنگ‌زنی شد و با احداث یک نگهبانی و اسکلت ساختمانی تا کنون هیچ اقدامی دیگری که نشان‌دهنده رسالت اصلی این پروژه باشد دیده نمی‌شود.

در این شهرستان پروژه‌های نیمه‌تمام که زمین‌های ملی را به خود اختصاص داده‌اند؛ ولی در عمل هیچ خروجی برای شهرستان نداشتند، بسیار زیادند، به‌گونه‌ای شهرستان مانه سملقان صدرنشین شهرستان‌های خراسان شمالی در حوزه پروژه‌های نیمه‌تمام است.  

در اواخر سال ۱۴۰۰، بحث خلع ید این سرمایه گذار از زمین‌های مذکور مطرح شده است تا شاید پس از ۱۳ سال بتوان سرمایه گذار جدیدی برای این پرژه جذب کرد.

جواد بهادری فرماندار شهرستان سملقان در گفتگو باخبرنگار عصر اترک از مانه وسملقان گفت: باتوجه‌به اتمام فرصتی که استاندار خراسان شمالی در سال ۱۴۰۱ به مدت ۱۲ ماه به سرمایه گذار جهت اجرایی طرح داده بود و عدم ورود سرمایه گذار؛ خلع ید این واحد در حال انجام است.

بهادری افزود: بعد از اتمام مراحل خلع‌ید، آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران برای شروع سرمایه‌گذاری خواهد بود.

انتهای خبر/صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک