دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۴۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ساعت ۱۰:۱۱
رئیس دانشگاه دولتی بجنورد:

مردم فلسطین، رژیم صهیونیستی را دچار بحران جدی کردند

رئیس دانشگاه بجنورد گفت: مردم مظلوم فلسطین با تلاش و توکل توانستند رژیم صهیونیستی  را در یک اقدام غافلگیرانه ای دچار بحران جدی کنند.
مردم فلسطین، رژیم صهیونیستی را دچار بحران جدی کردند,

محمد شیخ زاده، رئیس دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهارکرد: عملیات طوفان الاقصی، طوفانی در جهان به پا کرد و اقداماتی که حماس برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه انجام دادند در رأس اخبار جهان قرارگرفته است.

وی گفت: ۷۵ سال رژیم غاصب اسرائیل ظلم‌های مختلف، جنایت‌های وحشتناک مانند شهادت بیش از ۱۴۰ هزارکودک، زن و مرد و محاصره‌های شدید اقتصادی در حق مردم مظلوم فلسطین انجام داده است.

رئیس دانشگاه بجنورد ادامه داد: مردم مظلوم فلسطین با دستان خالی و حداقل امکانات و زمانی با پرتاب سنگ از خودشان دفاع می‌کردند.

وی با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین امروزه با تلاش و توکل توانسته‌اند از خودشان دفاع کنند، افزود: در یک اقدام غافلگیرانه‌ای مردم فلسطین توانستند رژیم اشغالگر را دچار بحران جدی کنند.

شیخ زاده با بیان اینکه رویای رژیم صهیونیستی از نیل تا فرات بوده، گفت: طی این سال‌ها رژیم صهیونیستی حمایت از داعش را داشته و  به کشورهای همسایه لبنان، سوریه، عراق، حملاتی را انجام داده و آرامش را در منطقه صلب کرده است حتی عملیات‌های مختلفی  در کشورعزیزمان ایران ازجمله شهادت دانشمندان هسته‌ای انجام داده است.

وی افزود: این اقدام حماس باعث خوشحالی مردم فلسطین و تمام آزادگان دنیا و افراد با وجدان بیدار که حرکات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده‌اند، شده است به همین علت حق طبیعی مردم فلسطین بوده که از خودشان دفاع کنند و به دنبال آزاد کردن سرزمین اصلی‌شان از دست رژیم صهیونیستی باشند.

این مسئول در پایان گفت: به فضل خدای متعال، شاهد اتفاقات خوبی در منطقه باشیم و بزودی نتیجه عملیات طوفان الاقصی به دست نیروهای مقاومت، فتح قدس باشد و مسلمانان در قدس شریف نماز به پادارند و جهان در آرامش و صلح قرار بگیرد.

انتهای خبر/د

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک