دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ - ساعت ۳:۱
مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی خبر داد:

تلاش نجاتگران هلال احمر خراسان شمالی در مناطق زلزله‌زده افغانستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: نجاتگران اعزامی خراسان‌شمالی به افغانستان پس از ورود به خاک این کشور عملیات جستجو و نجات و آواربرداری را آغاز کردند.
تلاش نجاتگران هلال احمر خراسان شمالی در مناطق زلزله‌زده افغانستان,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، ابوالفضل محبان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: در پی وقوع زلزله مخرب در کشور همسایه و به بار آمدن خسارات مالی و جانی فراوان، جمعیت هلال احمر بر حسب تکلیف دینی و اصول انسان‌ دوستی، وظیفه خود دانست که به کمک مردم حادثه دیده افغانستان بشتابد. 

محبان با ابراز تأسف از میزان تلفات جانی در این زلزله با مردم مسلمان افغانستان ابراز همدردی کرد و گفت: تیم‌های امدادی اعزام شده، در ساعات اولیه ورود به این کشور، با استفاده از تجهیزات جستجو در آوار، در سه روستای آسیب دیده، عملیات جستجو را آغاز کردند.

وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای نجاتگران اعزامی، خاطر نشان کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر بار دیگر بر اساس وظایف و مأموریت‌های ذاتی هلال احمر، حماسه‌ای انسانی رقم خواهند زد که یادآور همیشگی تلألو بشردوستی بر تارک این دلیرمردان باشد.

به گزارش عصراترک، در پی وقوع زمین لزره ۶.۳ ریشتری در ۱۵ مهر ماه ۱۴۰۲، در شمال غرب کشور افغانستان، بیش از ۲ هزار نفر کشته و هزاران نفر دیگر زخمی شده اند.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک