دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۱۴ - ساعت ۷:۰
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان:

۹۰۲ هزار مسافر با ناوگان عمومی خراسان شمالی جا به جا شدند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: بیش از ۹۰۲ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی خراسان شمالی طی نیمه نخست امسال جابه‌جا شدند.
۹۰۲ هزار مسافر با ناوگان عمومی خراسان شمالی جا به جا شدند,

به گزارش عصراترک به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان، سعید سبحانی اظهارکرد: این تعداد مسافر توسط ۱۱۹ هزار و ۴۷۴ سفر به مقاصد مختلف کشور جابه‌جا شده‌اند که این آمار حاکی از کاهش ۱.۴ درصدی است.

سبحانی افزود: در این بازه زمانی، ۴۱.۵ درصد از جابه‌جایی مسافران به‌وسیله مینی‌بوس، ۲۹.۵ درصد به‌وسیله اتوبوس و ۲۹ درصد توسط سواری کرایه عمومی انجام شد.

وی ۷۴.۳ درصد از سفرهای این مدت را درون‌استانی و ۲۵.۶ درصد سفرها را برون‌استانی ذکر و اظهار کرد: ۸۲۲ دستگاه ناوگان مسافری شامل ۱۵۲ دستگاه اتوبوس، ۲۵۰ دستگاه مینی‌بوس و ۴۲۰ دستگاه سواری کرایه عمومی به مسافران خدمات ارائه می‌دهند. 

این مسئول با اشاره به فعالیت هزار و ۳۴۲ راننده و ۳۸ شرکت مسافری در استان ادامه داد: مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده مسافری را به سامانه ۱۴۱  این اداره کل  اطلاع دهند تا دراسرع‌وقت در کمیسیون‌های مربوط به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای خبر/گ

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک