جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ساعت ۱۴:۲۳
امام‌جماعت اهل سنت خراسان شمالی:

وحدت در مقطع زمانی فعلی بسیار مهم است

امام‌جماعت اهل سنت خراسان شمالی گفت: در این مقطع زمان از تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران وحدت بین شیعه و سنی بسیار مهم است.
وحدت در مقطع زمانی فعلی بسیار مهم است,

آخوند محمد داروان، امام‌جماعت روستای قره قانلو در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهارکرد: اولین کاری که رسول‌الله بعد از بعثت انجام دادند وحدت بین مسلمانان بود برای نمونه در مدینه منوره بین قبیله اوث و خزرج و مهاجرین و انصار، اخوت و برادری برقرار کردند.

وی گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران در این مقطع زمان وحدت خیلی مهم است، چون استکبار ظالم بالاخص صهیونیست‌ها و آمریکایی‌هابرنامه‌هایی دارند که این وحدت بین اهل‌تسنن و اهل‌تشیع را از بین ببرند و از این طریق اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را از بین ببرند.

آخوند داروان  گفت: هم اکنون دشمننان از طرق مختلف سعی دارند در بین مذاهب اختلاف افکنی کنند و در حال حاضر هم از بحث حجاب به عنوان عاملی برای دوقطبی کردن جامعه استفاده می کنند.

وی گفت: کفار فکر می‌کنند با این اختلافاتی که در بین مذاهب و در بین فرهنگ و دین مبین اسلام می‌اندازند موفق می‌شوند؛ ولی آنها اشتباه می‌کنند ملت ما آگاه هستند و گول آنها را نمی‌خورند.

دشمن برای برهم‌زدن وحدت بین شیعه و سنی در شبکه‌های ماهواره‌ای حرف‌هایی می‌زنند که در مورد اهل‌بیت رسول خدا صلوات‌الله‌علیه اختلافاتی بین اهل‌تسنن و اهل‌تشیع ایجاد کند، برای مثال در شبکه‌های ماهواره‌ای درباره اهل‌بیت حضرت رسول حرف‌هایی می‌زنند که تفرقه بیندازند.

وی افزود: اهل‌تسنن عقیده‌شان این است که همه اهل‌بیت رسول را احترام می‌گذاریم بالاخص امام حسن و امام حسین و حضرت فاطمه رضی‌الله‌عنهم؛ در همین اربعین گذشته می‌خواهند اختلافاتی ایجاد کنند درحالی‌که زیارت در عقیده ما درست به زیارت می‌رویم.

انتهای خبر /صدیقی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک