شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۳/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ - ساعت ۱۴:۲۴
نماینده ولی‌فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

دشمن نمی‌تواند وحدت مسلمانان را ببیند

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: دشمن نمی‌تواند وحدت مسلمانان را ببیند.
دشمن نمی‌تواند وحدت مسلمانان را ببیند,

حجه الاسلام علی نوروزی نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (علیه‌السلام) استان خراسان شمالی در حاشیه یادواره هشت شهید اهل‌سنت شهرستان مانه و سملقان که در روستای قره قانلو برگزارشد  با اشاره به آیه 169 آل عمران اظهار کرد: طبق این آیه شریفه شهدا زنده هستند و نزد خدا روزی می‌خورند؛ شهدا نظاره‌گر اعمال ما هستند و نظاره می‌کنند که در زندگی چه میزان برای حفظ این کشور گام برمی‌داریم.

وی افزود: دشمنان اسلام و دشمنان این مردم سلحشور، تلاش می‌کنند اسلامیت را بگیرند و بعد از آن جمهوریت که حضور مردم در عرصه‌های مختلف هست را بگیرند، دشمنان نمی‌توانند آسایش و ماندگاری و کنار هم بودن ملت را ببیند.
 

نوروزی گفت:  جامعه‌ای که در عرصه‌های مختلف الهی و انسانی حضور پر رنگ و ارزشمندی در برابر تهدیدات و دشمنی‌های دشمنان است این جامعه  تا روز قیامت پر شور خواهد بود.

 قرارگرفتن در ایام میلاد پیامبر اکرم (ص) و یادواره شهدای عالی‌مقام را گرامی شمرد و افزود: از این حضورها و چهره‌های شهدا الهام می‌گیریم که در برابر دشمن بایستیم.

 نوروزی با اشاره به برگزاری جشن‌های مختلف در شهر و روستا‌ها در جهت گرامی داشتن میلاد پیامبر اکرم (ص) گفت: ما برگزاری این جشن ها را گرامی می‌داریم و به عنوان یک درس و یک الگو می‌دانیم.

وی تاکید کرد: دشمن نمی‌تواند وحدت مسلمانان را ببیند.
به گزارش خبرنگار عصر اترک از مانه و سملقان ظهر امروز مراسم یادواره شهدای اهل سنت دهستان جیرانسو شهرستان سملقان در روستای قره قانلو با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت جواد الائمه (ع)، امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه شهرستان و برخی دیگر از مسئولین شهرستانی و مردم با اجرای برنامه های متنوع برگزار شد.

گفتنی است روستای قره قانلو یک شهید به اسم شهید مراد تقتمش تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک