دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۸ - ساعت ۱۳:۱۶
رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد:

وجود مقام معظم رهبری، نقطه وحدت کشور ایران است

رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد گفت: یکی از جلوه‌های مهم انقلاب در مقایسه با سایر انقلاب‌ها وجود رهبری فرزانه در کشور است که نقطه وحدت کشور و انقلاب بوده و در واقع نقطه قوت کشور ایران محسوب می‌شود.

محبوبه معین مقدس، رئیس دانشگاه دخترانه کوثر بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: یکی از جلوه‌های زیبای دفاع مقدس، دفاع از کیان کشور و اسلام بوده که رزمندگان نسبت به دفاع از کشور احساس مسئولیت کردند و در جبهه‌ها حضور پیدا کردند.

وی یکی دیگر از جلوه‌های مهم در ایام دفاع مقدس را از خودگذشتگی رزمندگان و مردم خواند و گفت: نقش خانواده‌ها در جنگ و جبهه بی‌نظیر بوده، علی‌رغم اینکه مدت‌زمان زیادی از پیروزی انقلاب نگذشته بود و بسیاری از خانواده‌ها درگیر مسائل اقتصادی بودند، اما اسلام و دین و کشور را در اولویت گذاشتند و از جان و مالشان در راستای حفظ وطن کوتاهی نمی‌کردند.

معین مقدس اضافه کرد: نکته قابل‌توجه بعدی نقش زنان در ایام دفاع مقدس بود که مادران و همسران در پشت‌جبهه‌ها هر کاری از دستشان برمی‌آمد، فروگذار نمی‌کردند و همسران و فرزندانشان را به حضور و دفاع تشویق و آنها را راهی جبهه می‌کردند.

این مسئول بیان داشت: طبق بیانات مقام معظم رهبری در شرایط فعلی جنگ به معنی دفاع فیزیکی دیده نمی‌شود، اما در صحنه‌های مختلف جنگ همچنان ادامه دارد و در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، علمی درگیر جنگ هستیم؛ اما هر جا که با هوشیاری عمل شده، توفیقات خوبی را به دست آورده‌ایم.

وی ابراز داشت: یکی از جلوه‌های بسیار ارزشمند کشور این است که در ایران اقوام مختلفی وجود دارد که دشمنان از تفرقه در این نقطه می‌خواهند باعث درگیری در کشور شوند.

این مسئول یادآور شد: مردم با تفاوت قومیتی و مذهبی در کنار یکدیگر با وحدت زندگی می‌کنند.

معین مقدس خاطرنشان کرد: یکی از جلوه‌های مهم انقلاب در مقایسه با سایر انقلاب‌ها وجود رهبری فرزانه در کشور است که نقطه وحدت کشور و انقلاب بوده و در واقع نقطه قوت کشور ایران محسوب می‌شود.

 

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک