دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۵/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس سیاسی | کد خبر: ۲۸۷۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۸ - ساعت ۹:۱۱
رئیس شورای شهر بجنورد:

ابزارهای دفاعی باید متناسب با تاکتیک جدید تهاجم به نظام باشد

رئیس شورای شهر بجنورد با تاکید بر اینکه امروزه میدان جنگ و تاکتیک دشمن تغییر کرده است، گفت: ابزارهای دفاعی ما نیز باید متناسب با روش‌های حمله دشمنان باشد.
 ابزارهای دفاعی باید متناسب با تاکتیک جدید تهاجم به نظام باشد,

جمشید عین‌بیگی، رئیس شورای شهر بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهارکرد: از جلوه‌های برجسته دفاع مقدس می‌توان به ایمان، اخلاص، صداقت و فداکاری رزمندگان اشاره کرد.

عین بیگی خاطر نشان کرد: امروزه میدان جنگ و تاکتیک دشمن تغییر کرده و ابزارهای دفاعی آن نیز باید متناسب با آن‌ها باشد.

وی در ادامه افزود: اگر دیروز سنگرها، جغرافیایی بود و نبرد سخت را داشتیم، امروز میدان نبرد رسانه و فضای مجازی شده که هدف آن انزوای نسل جوان ایرانی است.

عین بیگی به جنگ ترکیبی که در بیانات مقام معظم رهبری به آن تاکید شد اشاره داشت و گفت: دشمنان نظام به دنبال تغییرعقاید جوانان هستند که باید خود و جوانان را در این زمینه توانمند کنیم تا بتوانیم در مقابل فتنه دشمنان ایستادگی کنیم.

وی تصریح مرد: همان‌طور که مقام معظم رهبری به جهاد تبیین تأکید ویژه‌ای دارند باید نسبت به آن برای تبیین جوانان سعی شود.

رئیس شورای شهر بجنورد گفت: در عملیات‌هایی که رزمندگان ما برای بازپس‌گیری خاک ایران در مقابل دشمن بعثی قرار گرفتند از تمام اقوام و مذاهب بودند این نشان‌دهنده وحدت بین آن‌ها بود.


وی افزود: آمیخته شدن خون شیعه و سنی در مناسبات مختلف همواره جلوی تهاجم دشمن و اتفاقات ناگوار را گرفته و درخت تنومند انقلاب را آبیاری کرده است،

وی در ادامه گفت: امروز هم تمامی اقوام و مذاهب در کنار هم با حضور در راهپیمایی‌ها، انتخابات و تمام مسائل سیاسی کشور جهت محکم‌سازی پایه‌های نظام شرکت می‌کنند.

عین بیگی خاطر نشان کرد: استان خراسان شمالی نیز نمونه استانی است که اقوام و مذاهب مختلف سال‌ها با آرامش و دوستی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و همواره در برهه‌های حساس نظام در کنار یکدیگر به میدان آمده و از آرمان‌های نظام حمایت می‌کنند.

انتهای خبر/یزدانی

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک