جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ساعت ۱۲:۲۸
مدیر سازمان تبلیغات مرکز خراسان شمالی:

حماسه دفاع مقدس، شاهکاری ماندگار شد

مدیر سازمان تبلیغات مرکز خراسان شمالی گفت: مردم با دستانی خالی اما روحیه معنوی و ایثاری که در وجود جوانان وجود داشت، شاهکاری را به ارمغان آوردند که ماندگار شده است.
حماسه دفاع مقدس، شاهکاری ماندگار شد,

حجت‌الاسلام مهدی براتیان، مدیر سازمان تبلیغات مرکز خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: در ایام دفاع مقدس، کشور ایران از لحاظ تجهیزات و امکانات نظامی، از کشور عراق که کشورهای زیادی در دنیا حمایتش می‌کردند، بسیار ضعیف بود.

وی ادامه داد: این در حالی است که مردم با دستانی خالی اما روحیه معنوی و ایثاری که در وجود جوانان وجود داشت، شاهکاری را به ارمغان آوردند که ماندگار شده است.

این مسئول بیان داشت: کشور عراق به امید فتح چندروزه ایران، وارد یک بازی خطرناک شد و در مقابل آن جوانان، مردان و زنان ایرانی، حماسه‌ای را رقم زدند و مجاهدت‌هایی را ایجاد کردند که برای مردم دنیا تازگی داشت.

حجت‌الاسلام براتیان ابراز داشت: مردم در ایام دفاع مقدس ایمان داشتند که هر کس در راه خدا قدم بردارد، خدا برایش موفقیت ایجاد می‌کند و این در واقع برگرفته از اعتقاداتی بوده که در زندگی مردم رشد پیدا کرده است.

این مسئول با اشاره به اینکه خدمت برای رزمندگان هیچ تفاوتی نداشت، گفت: رزمندگان دنبال رفاه نبودند، بلکه به دنبال تعهدی بودند که آن‌ را عملیاتی کنند.

مدیر سازمان تبلیغات بجنورد با بیان اینکه مردم در ایام دفاع مقدس باتکیه‌بر خدا بر مشکلات پیروز می شدند، ادامه داد: این باور هم اکنون نیز در بین جوانان وجود دارد و شهدای امنیت، مدافعان حرم به‌خوبی این موضوع را جامعه به نمایش گذاشتند.

وی یادآور شد: دشمن هر نقشه‌ای که برای برهم‌زدن نظام جمهوری اسلامی ایران لازم باشد را اجرا می‌کند، اما با حضور مردم و همراهی نظام جمهوری اسلامی نتوانسته و نمی‌تواند به نقشه‌های شومش برسد.

این مسئول با تأکید بر این موضوع که دشمن به این باور رسیده که ولایت‌پذیری، ایثار و از خودگذشتگی مردم اجازه نخواهد داد که آنها به نقشه‌های شومشان برسند، بیان داشت: براین‌اساس تخریب جایگاه ولایت و بی‌تفاوتی مردم نسبت به یکدیگر را نشانه گرفته‌است.

وی اضافه کرد: با آگاهی‌بخشی متخصصان و اهل‌فن، مردم آگاه شده و الفت، صمیمیت و داشته‌هایی که به ثمره دفاع مقدس در کشور ایجاد شده در راستای رشد و آرامش مردم رقم می خورد.

 

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک