جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵/۲/۲۰۲۴

آیا تمایل دارید در کانال عصر عضو شوید؟

سرویس اجتماعی | کد خبر: ۲۸۷۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ - ساعت ۱۰:۳۷
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

وحدت یکی از نقاط عطف دفاع مقدس بود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه دفاع مقدس ناگفته‌های زیادی دارد، گفت: وحدت بین اقوام و مذاهب یکی از نقاط عطف دفاع مقدس بود.
وحدت یکی از نقاط عطف دفاع مقدس بود,

حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک اظهار داشت: انقلاب و حرکت امام خمینی (ره) همراه با آرمان‌هایی بوده که در طول ۱۵ سال، از سال ۴۲ تا ۵۷ که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، در بین جوان‌های مؤمن و متعهد نفوذ پیدا کرد.

وی ادامه داد: برای اثبات، گسترش و عمق‌بخشی به آرمان‌های انقلاب، نیاز به یک میدان و صحنه عملیاتی بوده است که بعد از دوران انقلاب، در جنگ تحمیلی توسط دشمنان رقم خورد، جوانان به میدان آمدند و آن شعارها و آرمان‌ها را عملیاتی کردند.

حجت‌الاسلام رفیعی بیان داشت: بخشی از دفاع مقدس، دفاع از آرمان‌ها و برنامه‌های انقلاب اسلامی و بخشی دیگر تربیت و تقویت جبهه حق بوده که امثال حاج‌قاسم‌ها که انقلاب را به دوش کشیدند و با مجاهدت به سراسر جهان صادر کردند، پرورش‌یافته دوران دفاع مقدس هستند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: یک منظر در دفاع مقدس مربوط می‌شود به تقویت و تحکیم شعارها، توسعه دامنه مخاطب و تربیت نیروهای کارآمد که عده‌ای شهید شدند و امروزه نام و یاد آنها سرلوحه اقدامات و برنامه‌ریزی جوانان است.

وی با تأکید بر این موضوع که برگزاری یادواره‌های شهدا خون تازه‌ای به رگ‌های جامعه تزریق می‌کند، گفت: براین‌اساس روایتگری افرادی که دفاع مقدس را از نزدیک دیده‌اند، برای نسل جوان بسیار مؤثر است.

حجت‌الاسلام رفیعی خاطرنشان کرد: نسل مدافعان حرم و مدافعان امنیت در واقع تربیت شده یاد، خاطره و عمق‌بخشی دفاع مقدس بوده‌اند که اثراتش را امروزه در جامعه شاهد بوده‌ایم.

این مسئول با بیان اینکه شاهد جنگ نرم و جنگ سخت در شرایط فعلی هستیم، گفت: در جنگ سخت، تقویت‌ها و دستاوردهایی نصیب ایران اسلامی شده که بسیاری از نقاط جهان نیز از این دستاوردها بهره می‌برند.

وی ادامه داد: فناوری‌هایی در مسئله جنگ سخت، توسط متخصصان ایرانی طراحی و اجرایی شده، در مقابله با داعش دیده شد که نیروهای نظامی کشور موفق شدند در مرزهای فرا جغرافیایی ایران نیز دشمن را زمین‌گیر کنند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ابراز داشت: در مسئله جنگ نرم، دشمن طراحی تهاجم و شبیخون فرهنگی به راه انداخته اما به برکت خون شهدا، تعامل، الگوپذیری و الگوگیری از شهدا، جوانان به سلاح ایمان مسلح شده و در برابر این توطئه‌ها ایستادگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام رفیعی بیان داشت: به‌عنوان نمونه  سال گذشته چندین ماه بعد از اغتشاشات، اعتکاف با حضور قابل‌توجهی از دانش‌آموزان برگزار شد همچنین حضور میلیونی جوانان در اربعین در واقع نشان از تقویت ایمان جوانان و نوجوانان دارد.

این مسئول با بیان اینکه در موضوع دفاع مقدس ناگفته‌های زیادی وجود دارد، اضافه کرد: یکی از ملزومات در دوران دفاع مقدس که لازمه هر حرکت خدایی و انقلابی است در واقع وحدت بین اقوام و مذاهب اسلامی است.

انتهای خبر/ ر

خوانندگان محترم سایت خبری تحلیلی عصر اترک، شما می‌توانید سوژه های خود را به برای ما ارسال کنید تا پس از تأیید با نام شما در سایت و کانال عصراترک درج شود.

شماره تماس با سایت خبری تحلیلی عصر اترک:

058-32230729 - 058-32288068

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان تلگرام

ارتباط با سردبیر سایت در پیام رسان سروش

آدرس پست الکترونیکی: info@atraknews.com


با تشکر
نظر شما ثبت و پس از بررسی انتشار میابد.
ارسال نظر
نام :
ایمیل
نظر
پایگاه خبری تحلیلی عصر اترک